  • Data: 2009-07-02 07:38:40
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat...
    Od: RadoslawF <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2009-07-02 08:59, Użytkownik Grzybol napisał:

    > Piszesz, że bardzo dobrze że go zabił jakiś tępy skurwysyn. Niby dlaczego

    Tępy skurwysyn świadomie łamał prawo i świadomie uciekał na widok
    policjanta. Policjant wykonywał swój obowiązek. Może nie najlepiej
    ale wykonał.

    > jakiś jebany tępak policjancina ma prawo do zabijania ludzi? Winnych czy też
    > niewinnych? Może od razu zlikwidować sądy, dać policjancinom licencje na
    > zabijanie i niech wymierzają sprawiedliwość? Chłopcze, masz idiotyczne

    A może zabrać policjantom broń i uprawnienia do kontroli
    bandziorów i tępych skurwysynów którzy to śmigają bez uprawnień
    lub po alkoholu. Tylko jak ci taki specjalista potrąci na chodniku
    kogoś z rodziny to kogo wtedy nazwiesz "tępym skurwysynem" ?

    > spojrzenie na życie. Widać, że tak naprawdę to w dupie byłeś i gówno
    > widziałeś. A inetrnet i grupy tak mają: tu zabłysnąć chce każdy baran... i
    > nie odpisuj że ja też - jestem tu na innych prawach.

    Jasne każdy uważa że jest na innych prawach i wszystko mu wolno.
    W internecie to się sprawdza (pomijam flame war) a w realu
    można za to dostać kulkę od nerwowego policjanta.
    Więc zastanów się nad tymi swoimi "innymi prawami" bo może
    jednak nie zawsze warto.