  • Data: 2009-07-02 10:09:13
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat...
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzybol napisał(a):

    > Tam nie musi być 'i', może jest 'lub'.

    Pewnosc twej wypowiedzi sugeruje bogate doswiadczenia w temacie
    zabijania. Stad "i" w mojej wypowiedzi.

    > Skąd taki wniosek? Aż tak prosty masz łeb?

    A, to nie wiedziales? :) Nie raz podkreslalem, zem prosty chlop ze wsi. :)

    > Że niby i Ciebie bym zabił? Formułujesz wniosek jak tępak lub gówniarz.

    Nie, nie. To ty wlasnie tak sformulowales swoj pochopny wniosek - w
    zyciu by mi nie przyszlo do glowy, ze moglbys mnie zabic. No, chyba ze
    ja wczesniej zastrzelilbym twojego syna zachowujacego sie jak bandyta. :)

    > A chciałeś tylko zabłysnąć.

    Ja? Nigdy w zyciu! Ja juz nie musze chciec - ja po prostu blyszcze :P

    > Nie mógłbym.

    Szkoda.

    > Jak Ci to przeszkadza - do wora.

    A przeszkadza, przeszkadza. "Takie bedziecie mieli Rzeczypospolite,
    jakie mlodziezy chowanie" (czy jakos tak) - naduzywanie wulgaryzmow jest
    naganne z roznych wzgledow - jednym z nich jest dewaluacja ich
    emocjonalnego ladunku tak czesto waznego dla podkreslenia artyzmu
    wypowiedzi. Bijesz zly pieniadz chlopie, szkoda...

    > Żegnam.

    A zegnaj sie do woli, skoros sie nie przedstawil. :)

    > P.S. Przetrzyj trochę okulary,

    Przecieram regularnie - strasznie mnie wkurza, gdy nie sa czyste :)

    > nie krzycz tak w nocy jak inni śpią

    Ueee... To nie do mnie :)

    > nie pij tyle. W domu też tyle pijesz?

    Tez. A nawet wiecej :) Choc to juz nie to samo, co kiedys, niestety... ;)