  • Data: 2009-07-02 07:57:25
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat...
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arni wrote:
    > Ty tu nie masz zadnych praw. Tlumaczyles sie ze to taka gra byla,
    > zeby sie dostosowac do innych na grupie. Ale nieprawda, jestes
    > zwyklym debilem i tego sie udawac nie da.

    No właśnie, trochę dajesz ciała Grzybol, już już wychodziłeś na
    prostą, te wszystkie "kurwy" i "chuje" to miała być gra ale drugiego
    etapu jakoś nie deklarowałeś. Mamy rozumieć że to jednak ty czy jakoś
    zamierzasz wytłumaczyć ten nowy/stary sposób pisania?
    Weź się zdecyduj.

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98