  • Data: 2009-03-26 23:29:04
    Temat: Re: Filtry antyrefleksyjne?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 26 Mar 2009, adam wrote:

    > Koledzy często wspominają tańsze filtry, bodaj Hoya ale nie mam z nimi
    > doświadczenia. Miałem fatalne doświadczenia z Hamą, potem kupiłem B+W

    Wiesz, między Hoyą MHC a odpowiednikiem B&W jest może i jakaś różnica
    jakościowa (tak również wynikło kiedyś bodaj Markowi Wyszomirskiemu
    z testów), ale między bezpowłokową Hamą a tymi oboma filtrami jest
    przepaść.
    Stąd Twoje doświadczenia mnie nie dziwią :), tylko sobie wyskaluj
    wymagania :)
    Bo to tak, jakby rozważać powiedzmy dynamikę D5 Mark II wobec
    Fuji S5, bazując na kiepskich doświadczeniach w tej materii
    z kompaktem o matrycy 1/2,5" ;)

    pzdr, Gotfryd