  • From: Waldek Godel <n...@o...info>
    Subject: Re: Filmbox i Kino Polska z reklamami w filmach :(
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Date: Wed, 30 Jan 2013 19:40:40 +0000

    Dnia 30 Jan 2013 18:48:09 GMT, bufi napisał(a):

    > No skoro lubisz sobie nagrywac np. mecz, albo Wiadomosci albo inny
    > program z Discovery i se obejrzec 'jutro' to prosze bardzo.
    > Jak napisalem, ja ogladam je kiedy sa transmitowane.

    Tak, bardzo lubię. Może niekoniecznie jutro, ale godzinę później jak wrócę
    do domu. Jest to bardzo użyteczne.
    Znikły też jakiekolwiek problemy jak ktoś w rodzinie chce coś innego
    oglądać - jeden z programów sie nagrywa. Bardzo często też używam
    timeshiftu, jak muszę iść do ubikacji, odebrać telefon czy zrobić coś
    innego. A chwilę później dzięki temu mogę przewinąć pół godziny
    odmóżdżających reklam. Kolejną zaletą jest brak konieczności czekania na
    programy o dziwnych porach - po prostu się nagrywają i oglądam wtedy, kiedy
    JA chcę. Plus jeszcze kilkadziesiąt innych korzyści.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.