  • Data: 2013-01-30 20:49:41
    Temat: Re: Filmbox i Kino Polska z reklamami w filmach :(
    Od: "bufi" <b...@p...de> szukaj wiadomości tego autora

    Waldek Godel wrote:

    > Tak, bardzo lubię. Może niekoniecznie jutro, ale godzinę później jak
    > wrócę do domu. Jest to bardzo użyteczne.
    > Znikły też jakiekolwiek problemy jak ktoś w rodzinie chce coś innego
    > oglądać - jeden z programów sie nagrywa. Bardzo często też używam
    > timeshiftu, jak muszę iść do ubikacji, odebrać telefon czy zrobić coś
    > innego. A chwilę później dzięki temu mogę przewinąć pół godziny
    > odmóżdżających reklam. Kolejną zaletą jest brak konieczności czekania
    > na programy o dziwnych porach - po prostu się nagrywają i oglądam
    > wtedy, kiedy JA chcę. Plus jeszcze kilkadziesiąt innych korzyści.

    No widzisz :) PVR jest wymyslony specjalnie pod ciebie :)
    Ja jak chce cos nagrac, to sie podlaczam z kompa VLCem do tunera
    i wciskam REC :) Poźniej tez se moge to obejrzec kiedy chce.
    Moja rodzina ma swoje TV i swoje tunery, ogladaja co chca i kiedy chca.
    Na szczescie nie dziele TV na kilka osob w rodzinie + pies.
    A tych biednych ludzi z wiadrami zostaw w spokoju :)

    P.