    From: "Icek" <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.regionalne.wroclaw
    Subject: Re: [Film] Buractwo drogowe zlapane w kadrze
    Date: Fri, 14 May 2010 13:11:13 +0200

    > Czy mógłbyś sfotografować taki znak, czyli C14, który stoi przed
    > skrzyżowaniem?? Z chęcią to zobaczę.

    ze co ???

    Rozumiem, ze jak ograniczenie w terenie zabudowanym jest do 50km/h to nie
    moge jechac 50 ????? Musze sie tluc za toba 20 ??? Wlasnie dlatego
    wyprzedzam.

    > Nazwałbym to głupotą, bo przez takiego frajera trzeba hamować, bo on nie
    > ruszy już tak sprawnie... Ja mam kilka skrzyżowań tak wyczutych, że nie
    > hamuję w ogóle, wjeżdżam na skrzyżowanie kontynuując jazdę bez
    > zwalniania ani hamowania. Ale jak jakiś frajer mnie wyprzedzi, który nie
    > może za mną utrzymać 50 km/h, to przez niego muszę hamować!

    ale ja mam fanaberie i to moj biznes. Przepisy pozwalaja mi jechac 50km/h to
    jade. Ty chcesz jechac 20km/h (bo nie ma znaku C14) to sobie jedziesz. W
    takim przypadku jadacy 50km/h wyprzedza auto jadace 20km/h

    > Nie rusza się z pod świateł dynamicznie, bo:
    >
    > 1) Pojazdy (minimum 2, 3) opuszczają skrzyżowanie (z drogi prostopadłej)
    > na czerwonym świetle.

    buahahaha

    > 2) Spala się dużo paliwa.
    ROTFL. Ci Ci do mojego paliwa? Moje paliwo naciskam gaz. Twoje paliwo -
    ruszasz jak kapelusznik - robi sie korek bo mniej aut przejedzie pod
    zielonym

    > 3) Nic to nie daje, bo za chwile trzeba nogę z gazu zdjąć, są
    > ograniczenia prędkości.
    czyli po co jechac 50km/h bo moze sie przytrafic 40km/h gdzies dalej ??
    buahahahaha

    > 4) Skrzyżowanie trzeba przejeżdżać ze szczególną ostrożnością a nie z
    > gazem w podłodze.

    jakas podstawa prawna na poparcie powyzszego ???

    Icek