  • Data: 2010-05-14 12:59:58
    Temat: Re: [Film] Buractwo drogowe zlapane w kadrze
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Aha...

    > Nie jestem z Wrocławia - jesteś szybciej o te 7-10 aut + kolejnych max
    > 10, które w międzyczasie wyjadą z bocznych dróg? Jestem pod wrażeniem.
    > Ale wiem, że ten widok, kiedy nie zasłaniają ci go pizdy jadące wolniej
    > od ciebie jest bezcenny.

    to jeszcze wez pod uwage, ze nie zawsze wszystkie auta przejada przez
    swiatla bo za skrzyzowaniem jakis madrala zablokuje pas bo chce go zmienic i
    zatrzyma sie na srodku. Nie zawsze tez starcza cyklu aby wszyscy co chca
    przejechali (to sie nazywa korkiem).

    Wtedy gdy jestem na pozycji startowej dobrej mam zielone i jade a inny z
    tylu stoja na czerwonym

    To taka taktyka w miastach gdzie jest duzo korkow. I nie dziw sie, ze jak
    toczysz sie na kapelusznika to inni Cie wyprzedzaja.

    Icek