  • Data: 2010-05-14 14:01:48
    Temat: Re: Buractwo drogowe zlapane w kadrze
    Od: Urko <U...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Maj, 09:16, "Neo[EZN]" <s...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > To kolega jechał autobusem.
    > Zauważ, że gdyby nie ci "blokersi" to można było spokojnie przejechać przez
    > to skrzyżowanie bez stawania na jego środku bo wszyscy by się zmieścili.

    > Nie. Kolega zjechał autobusem na lewy pas i zjechałby całkowicie ze
    > skrzyżowania gdyby nie dwóch krótkowzrocznie myślących kierowców.

    A nie rozumiem. Na filmie już ok 15-16s widać, że brak możliwości
    zjazdu ze skrzyżowania przynajmniej dla prawego pasa, którym jechał
    autobus. _Wydajemisie_ ze 5s później, kiedy kierowca autobusu był pod
    swiatlami widzial dokladnie ze prawy pas na Sienkiewicza jest
    zablokowany.

    Tak na moje to źle postępowali i kierowcy osobówek nie dojeżdżając do
    końca lewego pasa ale znacznie gorzej postąpił kierowca autobusu bo to
    on zablokował skrzyżowanie.

    Jeśli dobrze pamiętam na skrzyżowaniu nie powinno się zmieniać pasa -
    mylę się?