  • Data: 2010-05-14 13:25:12
    Temat: Re: [Film] Buractwo drogowe zlapane w kadrze
    Od: Filip KK <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-14 13:11, Icek pisze:

    > ze co ???

    Zasugerowałeś, że przed skrzyżowaniem stoi znak C14. A ja chciałbym abyś
    chociaż jeden taki znak sfotografował na tle skrzyżowania.

    > Rozumiem, ze jak ograniczenie w terenie zabudowanym jest do 50km/h to nie
    > moge jechac 50 ????? Musze sie tluc za toba 20 ??? Wlasnie dlatego
    > wyprzedzam.

    Nie rozumiem o co Ci chodzi.. :) Napisz mi, co Ci sugeruję, co napisałem
    a ja Ci napiszę co źle zrozumiałeś. :)

    > ale ja mam fanaberie i to moj biznes. Przepisy pozwalaja mi jechac 50km/h to
    > jade. Ty chcesz jechac 20km/h (bo nie ma znaku C14) to sobie jedziesz. W
    > takim przypadku jadacy 50km/h wyprzedza auto jadace 20km/h

    I zatrzymuje siebie i mnie, a gdyby jechał stałą prędkością za mną albo
    by zwalniał za mną na tyle wcześnie, na ile ja mam wyczucie, to by nikt
    nie zatrzymał się i by była zachowana płynność jazdy. Ale po co jeździć
    płynnie, skoro można wrzucić jedynkę w swoim 1.2 punto, gazować, puścić
    sprzęgło i zerwać laczka, a potem spalić klocki na następnych światłach.

    > buahahaha

    Zapraszam do Trójmiasta. Wtedy ja się pośmieję z Twojego zdziwienia na
    twarzy! :D

    > ROTFL. Ci Ci do mojego paliwa? Moje paliwo naciskam gaz. Twoje paliwo -
    > ruszasz jak kapelusznik - robi sie korek bo mniej aut przejedzie pod
    > zielonym

    Zapewniam Cię, że nie ma znaczenia czy ja ruszę z pod świateł
    dynamicznie czy nie. Przejedzie tyle samo aut. A wiesz dlaczego? Już Ci
    tłumaczę.. Bo ruszających dynamicznie z pod świateł jest może z 10%. Ten
    z tyłu za mną zanim ruszy, to ja już jestem 100 metrów od niego. I jaki
    to ma sens? Uwierz, żaden.

    > czyli po co jechac 50km/h bo moze sie przytrafic 40km/h gdzies dalej ??
    > buahahahaha

    Jakim jeździsz samochodem misiu bury?

    > jakas podstawa prawna na poparcie powyzszego ???

    O matko, nie wierzę że ktoś taki jak Ty ma prawo jazdy...
    Art. 25. 1. KD