  • Data: 2010-05-14 14:07:06
    Temat: Re: [Film] Buractwo drogowe zlapane w kadrze
    Od: "strach" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Filip KK" <n...@n...pl> wrote in message
    news:hsjckv$lg7$9@news.task.gda.pl...
    > Wyjeżdżam na lewy i bawię się w blokersa.

    Jak w blokersa, jak masz jechać do końca pasa i tam zjeżdżać?? Chyba że do
    końca lewego pasa zostało 20m, wtedy nie warto, ale chyba tyle wytrzymasz?
    Włączających się z lewego nie wpuszcza się bezwarunkowo, tylko po jednym,
    więc Twój pas też przecież jedzie a nie stoi. I na drugi raz zawsze jak jest
    możliwość, wybieraj pas kończący się od razu na początku.

    > Przeważnie za mną jedzie jakiś gnojek w super furze na xenonach i się
    > wścieka, że nie może nikomu się wpieprzyć. :)

    Jak chce zjechać zamkiem na prawy _na_końcu_pasa_ i go nikt nie wpuszcza to
    ma prawo do złości, a jak kawał przed końcem to walić go. Tylko co to ma do
    Twojego jechania przed nim?
    No ale z tymi xenonami to już skurwiel przegiął ;)

    > Ja nie mam do nikogo pretensji. A tych 5-ciu kierowców nie "wykorzystało"
    > miejsca, tylko wpieprzyło się na siłę, wjeżdżając komuś na centymetry
    > przed zderzak.

    Jak na centymetry to już o czymś innym rozmawiamy, trzeba to robić
    bezpiecznie i już. Natomiast sama idea zamka jest właśnie taka, że jak jest
    puste miejsce na lewym to oni pojadą szybciej niż Ty na prawym. Trzeba po
    prostu wykorzenić to błędne przekonanie, że wykorzystywanie pasa kończącego
    się to cwaniactwo. Ale to tylko kwestia czasu.