  • 1. Data: 2010-03-14 21:58:30
    Temat: Film 3d na telewizorze.
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    Ostatnio pojawiają się filmy na Blu Ray w wersji 3d

    Na przykład
    http://merlin.pl/Podroz-do-wnetrza-Ziemi-3D_Eric-Bre
    vig/browse/product/2,637367.html

    Do jego oglądania potrzebne są takie śmieszne dwu kolorowe okulary.
    Oglądał ktoś taki niby 3d film przez dwu kolorowe okulary na
    telewizorze? To 3d daje coś czy lepiej kupić zwyczajną wersję filmu?

  • 2. Data: 2010-03-15 09:49:24
    Temat: Re: Film 3d na telewizorze.
    Od: Wiewior <j...@t...cy>

    W dniu 2010-03-14 22:58, Gienek pisze:
    > Do jego oglądania potrzebne są takie śmieszne dwu kolorowe okulary.
    > Oglądał ktoś taki niby 3d film przez dwu kolorowe okulary na
    > telewizorze? To 3d daje coś czy lepiej kupić zwyczajną wersję filmu?

    Efekt jest, ale nędzny.

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 3. Data: 2010-03-15 11:26:01
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

> [...]
    > Oglądał ktoś taki niby 3d film przez dwu kolorowe okulary na
    > telewizorze? To 3d daje coś czy lepiej kupić zwyczajną wersję filmu?

    daje daje :-) im wiekszy tv tym lepiej i generalnie polecam ogladac w
    zaciemnionym pomieszczeniu. Na projektorze jeszcze lepiej. :-) Moja
    niunia uwielbiala malych agentow 3D :D

    pzdr
    --
    kmc
    www.kmciesielski.pl

  • 4. Data: 2010-03-15 12:42:09
    Od: Jerry <j...@g...com>

    On 14 Mar, 22:58, Gienek <g...@s...pl> wrote:
> [...]
    > Oglądał ktoś taki niby 3d film przez dwu kolorowe okulary na
    > telewizorze? To 3d daje coś czy lepiej kupić zwyczajną wersję filmu?

    Jest efekt. Mam Coralinę w 3D na BR i są sceny, w których to naprawdę
    fajnie widać. Ale oprócz tego otrzymujesz przekłamania kolorów i
    pewnie dyskomfort (to nie jest naturalne dla mózgu), więc możesz nie
    być zadowolony. Porównując do okularów migawkowych to faktycznie jest
    to nędzne. Ale jako eksperyment - czemu nie :)

  • 5. Data: 2010-03-16 19:09:48
    Od: "pitpull" <p...@p...com>

    Użytkownik "Jerry" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]

    > być zadowolony. Porównując do okularów migawkowych to faktycznie jest
    > to nędzne. Ale jako eksperyment - czemu nie :)

    Wpisz w google: shred 3D youtube i znajdziesz 6 miutowy kawałek.
    Jak masz okulary - zobaczysz.
    Aczkolwiek efekt chyba bardzo zależy od jakości okularów / kolorów monitora
    / TV.

    pitpull

  • 6. Data: 2010-03-20 22:29:51
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Użytkownik "pitpull" <p...@p...com> napisał w wiadomości

    > Aczkolwiek efekt chyba bardzo zależy od jakości okularów / kolorów
    > monitora

    Dlatego zaczyna się od kalibracji kolorów, są testy do tego
    nagrane na płycie razem z filmem (zazwyczaj)

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 7. Data: 2010-03-21 10:05:00
    Od: m...@o...pl

    Dobra rzecz

  • 8. Data: 2010-03-22 12:00:39
    Od: a...@p...pl

    podniecacie sie jakas telewizja trojwymiarowa (3D).....ale rozejrzycie
    sie wokolo swoimi oczkami - tu macie prawdziwe 3D od urodzenia i to za
    darmo.

    --
    ThinkXtra

  • 9. Data: 2010-03-22 12:28:44
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    a...@p...pl pisze:
    > podniecacie sie jakas telewizja trojwymiarowa (3D).....ale rozejrzycie
    > sie wokolo swoimi oczkami - tu macie prawdziwe 3D od urodzenia i to za
    > darmo.

    ale nie nagrasz i nie pokarzesz tego znajomym w 3D ;-)

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 10. Data: 2010-03-22 12:43:36
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    W dniu 2010-03-22 13:00, a...@p...pl pisze:
    > podniecacie sie jakas telewizja trojwymiarowa (3D).....ale rozejrzycie
    > sie wokolo swoimi oczkami - tu macie prawdziwe 3D od urodzenia i to za
    > darmo.

    Zgadza się ale pomimo iż mocno wytężam wzrok nigdzie nie mogę dostrzec
    biegających i rozszarpujących gardła wilkołaków. buahahaha ;) W
    telewizorze mogę to dostrzec bez problemu.