eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFiat i mrozy - znowu się zaczęłoRe: Fiat i mrozy - znowu się zaczęło
  • X-Received: by 10.140.89.211 with SMTP id v77mr55888qgd.27.1390865892675; Mon, 27 Jan
    2014 15:38:12 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.140.89.211 with SMTP id v77mr55888qgd.27.1390865892675; Mon, 27 Jan
    2014 15:38:12 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
    rb.com!peer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwind
    s-media.com!f11no7910815qae.1!news-out.google.com!y18ni3179qap.1!nntp.google.co
    m!f11no7910812qae.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-
    for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 27 Jan 2014 15:38:12 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <52e6e986$0$2363$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=87.207.206.130;
    posting-account=XZElmgoAAAAlsDKUv0BKVL7VQ8PtLe1x
    NNTP-Posting-Host: 87.207.206.130
    References: <52e61999$0$2143$65785112@news.neostrada.pl>
    <lc55sb$6re$1@node2.news.atman.pl>
    <52e61e6a$0$2207$65785112@news.neostrada.pl>
    <lc583d$90f$1@node2.news.atman.pl>
    <52e63217$0$2156$65785112@news.neostrada.pl>
    <52e63c2c$0$2361$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <52e6e986$0$2363$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <3...@g...com>
    Subject: Re: Fiat i mrozy - znowu się zaczęło
    From: w.mak%g...@g...com
    Injection-Date: Mon, 27 Jan 2014 23:38:12 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 2423
    X-Received-Body-CRC: 475640734
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2521386
    [ ukryj nagłówki ]



    > >Takiego prądu nie da alternator na niewielkich obrotach - musi
    >
    > >ciągnąć z akumulatora a słabowity akumulator też tyle nie da -
    >
    > >siądzie napięcie .
    >
    > >Wymieniłem akumulator - sytuacja nie powtórzyła się.
    >
    > >Szkoda, że w ASO tego nie wiedzą.
    >
    >
    >
    > Hm ... troche wczesniej ten akumulator dal jednak wiecej amper
    >
    > rozrusznikowi, a teraz rozgrzany, podladowany ... szukalby przyczyny
    >
    > gdzie indziej.

    > J.

    Może być tak, że zapłonowi (ECU) wystarczy (np.) 9V a wspomaganie (Body Control
    Module) zgłasza błąd już przy wyższym napięciu.
    Przed tym numerem przejechaliśmy (po kilkudniowym postoju) z 15 km - postój -
    2 km - awaria.

    Po 2 dniach byłem w serwisie a zaraz potem kupowałem akumulator.
    Tester wyświetlił na 6-letnim 43 Ah akumulatorze z niewielkim przebiegiem : WYMIANA.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: