eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFiat Uno-hamowanie silnikiem.Re: Fiat Uno-hamowanie silnikiem.
  • Data: 2015-10-06 19:24:07
    Temat: Re: Fiat Uno-hamowanie silnikiem.
    Od: Czarek <c...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]



    W dniu 06.10.2015 o 10:04, yabba pisze:
    > Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
    >
    > Zwyky jednoprzepływowy gaźnik: pływak, dysze i dwie śrubki do regulacju.
    > Bardziej rozbudowany gaźnik miałem w Ładzie Samarze - dwuprzepływowy,
    > super oszczędny. ZHS silnikiem był tam na 100% - pamiętam jak niechcący
    > go odłączyłem i silnik gasł na wolnych obrotach.

    To było coś innego - odłączanie dopływu paliwa po wyłączeniu zapłonu
    kluczykiem aby wyeliminować samozapłony, wiele gaźników to posiadało np.
    w Zastawa 1100 i chyba Skoda 105L.
    W którymś z nich odłączanie dopływu paliw w przypadku hamowania
    silnikiem był realizowany podciśnieniowo - zwiększone podciśnienie przy
    zamkniętej przepustnicy i dużych "obrotach" silnika poruszało tłoczek w
    gaźniku, który zamykał zawór odcinający dopływ paliwa.

    > Był też styk przy
    > dźwigni przepustnicy załaczający się przy jej położeniu dla obrotów
    > biegu jałowego.
    > W Uno z silnikiem Fire i gaźnikiem, ZHS był na 95%. Pamiętam jeden
    > kabelek dochodzący do gaźnika, ale nie pamiętam kabelka od czujnika
    > położenia dźwigni przepustnicy.
    >



    --
    Czarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: