-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Czarek <c...@n...fm>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Fiat Uno-hamowanie silnikiem.
Date: Tue, 6 Oct 2015 19:24:07 +0200
Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 30
Message-ID: <mv103n$d72$1@news.icm.edu.pl>
References: <56100a2b$0$27506$65785112@news.neostrada.pl>
<i...@4...net>
<muppjk$k9k$2@node2.news.atman.pl> <mus4j9$60o$1@sunflower.man.poznan.pl>
<56119f26$0$580$65785112@news.neostrada.pl>
<musdv1$qhr$1@sunflower.man.poznan.pl>
<56123420$0$27520$65785112@news.neostrada.pl>
<1plxy97d5md9s$.12folzbr1tzjo.dlg@40tude.net>
<56137fbd$0$8377$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: host-89-230-0-116.ozorkow.mm.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icm.edu.pl 1444152247 13538 89.230.0.116 (6 Oct 2015 17:24:07 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 6 Oct 2015 17:24:07 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.3.0
In-Reply-To: <56137fbd$0$8377$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2569739
[ ukryj nagłówki ]
W dniu 06.10.2015 o 10:04, yabba pisze:
> Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
>
> Zwyky jednoprzepływowy gaźnik: pływak, dysze i dwie śrubki do regulacju.
> Bardziej rozbudowany gaźnik miałem w Ładzie Samarze - dwuprzepływowy,
> super oszczędny. ZHS silnikiem był tam na 100% - pamiętam jak niechcący
> go odłączyłem i silnik gasł na wolnych obrotach.
To było coś innego - odłączanie dopływu paliwa po wyłączeniu zapłonu
kluczykiem aby wyeliminować samozapłony, wiele gaźników to posiadało np.
w Zastawa 1100 i chyba Skoda 105L.
W którymś z nich odłączanie dopływu paliw w przypadku hamowania
silnikiem był realizowany podciśnieniowo - zwiększone podciśnienie przy
zamkniętej przepustnicy i dużych "obrotach" silnika poruszało tłoczek w
gaźniku, który zamykał zawór odcinający dopływ paliwa.
> Był też styk przy
> dźwigni przepustnicy załaczający się przy jej położeniu dla obrotów
> biegu jałowego.
> W Uno z silnikiem Fire i gaźnikiem, ZHS był na 95%. Pamiętam jeden
> kabelek dochodzący do gaźnika, ale nie pamiętam kabelka od czujnika
> położenia dźwigni przepustnicy.
>
--
Czarek
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
Najnowsze wątki
- 2025-01-07 Aero2
- 2025-01-06 odbiornik GPS z kablem USB
- 2025-01-07 Oszczędzanie nie jest łatwe
- 2025-01-07 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-07 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-01-07 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2025-01-07 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-06 Jeździ, skręca, hamuje
- 2025-01-06 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-06 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-06 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-06 Zielona GĂłra => Konsultant WdroĹźeniowy Comarch XL/Optima (KsiÄgowoĹ
- 2025-01-06 Popr. 14. Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- 2025-01-06 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-06 Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody