eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFiat Uno-hamowanie silnikiem.Re: Fiat Uno-hamowanie silnikiem.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Czarek <c...@n...fm>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Fiat Uno-hamowanie silnikiem.
    Date: Tue, 6 Oct 2015 19:24:07 +0200
    Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 30
    Message-ID: <mv103n$d72$1@news.icm.edu.pl>
    References: <56100a2b$0$27506$65785112@news.neostrada.pl>
    <i...@4...net>
    <muppjk$k9k$2@node2.news.atman.pl> <mus4j9$60o$1@sunflower.man.poznan.pl>
    <56119f26$0$580$65785112@news.neostrada.pl>
    <musdv1$qhr$1@sunflower.man.poznan.pl>
    <56123420$0$27520$65785112@news.neostrada.pl>
    <1plxy97d5md9s$.12folzbr1tzjo.dlg@40tude.net>
    <56137fbd$0$8377$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-89-230-0-116.ozorkow.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icm.edu.pl 1444152247 13538 89.230.0.116 (6 Oct 2015 17:24:07 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 6 Oct 2015 17:24:07 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.3.0
    In-Reply-To: <56137fbd$0$8377$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2569739
    [ ukryj nagłówki ]



    W dniu 06.10.2015 o 10:04, yabba pisze:
    > Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
    >
    > Zwyky jednoprzepływowy gaźnik: pływak, dysze i dwie śrubki do regulacju.
    > Bardziej rozbudowany gaźnik miałem w Ładzie Samarze - dwuprzepływowy,
    > super oszczędny. ZHS silnikiem był tam na 100% - pamiętam jak niechcący
    > go odłączyłem i silnik gasł na wolnych obrotach.

    To było coś innego - odłączanie dopływu paliwa po wyłączeniu zapłonu
    kluczykiem aby wyeliminować samozapłony, wiele gaźników to posiadało np.
    w Zastawa 1100 i chyba Skoda 105L.
    W którymś z nich odłączanie dopływu paliw w przypadku hamowania
    silnikiem był realizowany podciśnieniowo - zwiększone podciśnienie przy
    zamkniętej przepustnicy i dużych "obrotach" silnika poruszało tłoczek w
    gaźniku, który zamykał zawór odcinający dopływ paliwa.

    > Był też styk przy
    > dźwigni przepustnicy załaczający się przy jej położeniu dla obrotów
    > biegu jałowego.
    > W Uno z silnikiem Fire i gaźnikiem, ZHS był na 95%. Pamiętam jeden
    > kabelek dochodzący do gaźnika, ale nie pamiętam kabelka od czujnika
    > położenia dźwigni przepustnicy.
    >



    --
    Czarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: