  • 21. Data: 2010-06-19 23:39:18
    Temat: Re: [OT] Re: Fiat Punto mk1 - niedziałające wycieraczki.
    Od: "Jimiasty" <b...@c...pl>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał:

    > Sęk w tym, że ma rację.

    Wytlumacz mi swoja logike.
    Nie jestem polonista, byc moze to zdanie jest niepoprawne, chyba brakuje
    przecinka, ale przekaz jest czytelny.

    --
    Pozdro. Jimiasty

  • 22. Data: 2010-06-20 00:39:08
    Temat: Re: Fiat Punto mk1 - niedziałające wycieraczki.
    Od: "Max_P" <M...@x...pl>

    "marjan" <k...@g...com> wrote in message

    > Pacjent: Fiat Punto mk1.

    Auto jest na "F". Nic nie zrobisz.

    Max

  • 23. Data: 2010-06-20 00:44:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jimiasty" <b...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Wytlumacz mi swoja logike.
    > Nie jestem polonista, byc moze to zdanie jest niepoprawne, chyba brakuje
    > przecinka, ale przekaz jest czytelny.

    Brakuje "Gdy wracałem" zamiast "wracając".

  • 24. Data: 2010-06-20 12:11:00
    Od: Marcin Kiciński <k...@t...poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-06-19 20:36, marjan pisze:

    > Ale to by robiło za każdym razem zwarcie w instalacji? Poza tym,
    > silniczek chyba dostaje napięcie dopiero gdy włączę wajchą wycieraczkę.
    > Tu natomiast wycieraczki są w pozycji spoczynku, i przepala nowy
    > bezpiecznik w momencie przekręcania kluczyka (gdy wajcha od wycieraczek
    > nie włącza żadnej z nich).

    Jeżeli przy działających wycieraczkach wyłączysz zapłon i zostawisz je
    np. w połowie szyby, to nawet po ich wyłączeniu, gdy z powrotem
    przekręcisz kluczyk, wycieraczki wracają do pozycji spoczynku.

    Marcin Kiciński
    Grande Punto 360° 1.4 77KM

  • 25. Data: 2010-06-20 13:41:57
    Od: marjan <k...@g...com>

    W dniu 20.06.2010 12:11, Marcin Kiciński pisze:

    > Jeżeli przy działających wycieraczkach wyłączysz zapłon i zostawisz je
    > np. w połowie szyby, to nawet po ich wyłączeniu, gdy z powrotem
    > przekręcisz kluczyk, wycieraczki wracają do pozycji spoczynku.

    Tak, wiem. Ale wszystkie wycieraczki są w pozycji spoczynku, na dole
    szyby, więc chyba silniki napięcia nie powinny dostawać..

    --
    Pozdrawiam serdecznie, Fiat Punto mk1 '99
    Mariusz [marjan] Morycz Uniden 520 + President Indiana

  • 26. Data: 2010-06-21 08:16:15
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik marjan napisał:
    > Witam.
    >
    > Pacjent: Fiat Punto mk1.
    > Wracając wczoraj do domu zaczęło kropić, więc chciałem sobie spryskać i
    > przetrzeć szybę wycieraczkami, ale te o dziwo nie działały, jak i
    > spryskiwacze. Przy okazji sprawdziłem również tył - to samo. Jeszcze
    > niedawno (może 2-3 dni temu) jak korzystałem ze spryskiwaczy i
    > wycieraczek to działały, więc musiało się to stać niedawno i nic w tym
    > czasie nie grzebałem w elektryce.
    Padajacy silniczek lub zatarty trzpien wycieraczki, przerabialem to w kropce mk1 z
    97' - robota na
    40 min jesli chodzi o tylna wycieraczke
    http://punto.org.pl/zrobtosam/model176czylimk1/35
    pozdrawiam