  • Data: 2010-06-19 21:20:39
    Temat: Re: Fiat Punto mk1 - niedziałające wycieraczki.
    Od: szwagier <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie słyszałem właśnie żeby ten przełącznik miał tendencje do padania,
    > ale jeśli tak mówisz to właśnie tę część bym podejrzewał.
    > Nie wiesz czy chcąc rozkręcić ten element, czyli pośrednio ściągając
    > kierownicę łatwo można coś uszkodzić?

    Punto mialem ze 3 samochody temu i nie pamietam dokladnie, ale wydaje mi
    sie ze dostep byl dosyc prosty i bezkolizyjny. Paletala sie tam tylko
    tasma sterownika poduszki powietrznej, w mojej wersji jeszcze sterowanie
    radiem z kierownicy - i to wszystko.

    > Myślisz, że mogłoby to robić zwarcie w instalacji w momencie, gdy wajcha
    > (przełącznik zespolony) jest w pozycji wyłączonych wycieraczek?>

    Nie mam pojecia. U mnie palilo zarowki :D

    szwagier