    Date: Thu, 16 Sep 2010 23:47:15 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Fiat Punto - dziwna symetria w korozji

    W dniu 2010-09-16 19:39, r...@k...pl pisze:
    > Jest autko do kupienia, takie jak tutaj:
    > http://otomoto.pl/fiat-punto-C15193032.html
    > Na zdjęciach, które chyba były retuszowane, słabo to widać, ale w progach
    > po obydwu stronach ma otwory od korozji średnicy jakichś 5 cm (no napewno
    > nie sa to dokładne okręgi). Ale najdziwniejsze dla mnie jest to, że po
    > obydwu stronach występują dokładnie w tym samym miejscu. Mam pytanie dp
    > fachowców: czy to jest normalny objaw we Fiacie Punto czy jest to objaw
    > poważniejszego uszkodzenia?

    Nie widzę na tych zdjęciach o co dokładnie Ci chodzi, więc może zaznacz
    w paincie miejsce i wrzuć zdjęcie ponownie na imageshack.

    Co do symetrycznych uszkodzeń progów to widziałem kiedyś jak myjna
    automatyczna wjechała w bok samochodu szczotami do mycia felg i kręcąc
    nimi symetrycznie porysowała lakier na progach. Pewnie po latach mogłoby
    tam zacząć rdzewieć.

    Inna przyczyna jaka mi przychodzi do głowy, to może buda się łamie?