  • 51. Data: 2011-07-07 17:59:10
    Temat: Re: Ferrari na Puławskiej
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> wrote in message
    news:kjz39ii6y9l.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...

    > No dopóki siedzą, to raczej nie. A już drogowych to na pewno. To się
    > nazywa prewencja szczególna negatywna.

    Optujesz za dozywociem? ;-P

    --
    Axel

  • 52. Data: 2011-07-07 18:02:42
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Axel,

    > Optujesz za dozywociem? ;-P

    Prewencyjny strzał w tył głowy za przekroczenie prądkości 4km/h i brak
    człowieka z czerwoną flagą przed pojazdem.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 53. Data: 2011-07-07 18:02:49
    Temat: Re: Ferrari na Pu awskiej
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > I może następnego by nie spowodował, mając w pamięci odsiadkę.

    Jesli nie spowodowal tego wyrok "w zawiasach" to raczej odsiadka nic by nie
    zmienila.

    > Sugerujesz, że odsiadka nigdy nie wpływa na zachowanie człowieka? Ciekawe,
    > po co więc więzienia i pojęcie resocjalizacji?

    Im wiecej wiem o wiezieniach w PL, tym mniej widze tam resocjalizacji, a
    wiecej demoralizacji osadzonych.

    --
    Axel

  • 54. Data: 2011-07-07 18:12:35
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 07-07-2011 18:02, Axel pisze:

    > Jesli nie spowodowal tego wyrok "w zawiasach" to raczej odsiadka nic by
    > nie zmienila.

    Owszem zmieniłaby, nie spowodowałby TEGO wypadku a i w przyszłości może
    nie doszłoby do takiej sytuacji, ew. może sam by się rozwalił na
    przydrożnym drzewie.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 55. Data: 2011-07-07 18:18:02
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-07-07 09:35, MZ pisze:

    > bo każdy kto się chociaż dwa razy
    > przejechał tamtym odcinkiem Puławskiej wie, że tam "wyrzuca". No ale
    > najwyraźniej żeby to wiedzieć to trzeba być kimś więcej niż
    > celebrytą-hipokrytą opowiadającym głodne kawałki o "bezpiecznej jeździe"
    > a prezentującym w życiu postawę zgoła przeciwną.

    Oni też pewnie wiedzieli. Obstawiam, że hcieli sobie "hopnąć"

    Shrek.

  • 56. Data: 2011-07-07 18:56:30
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DoQ

    > Owszem zmieniłaby, nie spowodowałby TEGO wypadku a i w przyszłości może
    > nie doszłoby do takiej sytuacji, ew. może sam by się rozwalił na
    > przydrożnym drzewie.

    Równie dobrze w przyszłości mógłby wjechać TIR-em w przystanek i zabić 20
    osób. Nie osłabiaj argumentacją na poziomie "jakby lecieli razem, to
    Tupolew by nie spadł, bo by leciał kiedy indziej".

  • 57. Data: 2011-07-07 19:43:01
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 07-07-2011 18:56, to pisze:

    > Równie dobrze w przyszłości mógłby wjechać TIR-em w przystanek i zabić 20
    > osób. Nie osłabiaj argumentacją na poziomie "jakby lecieli razem, to
    > Tupolew by nie spadł, bo by leciał kiedy indziej".

    Ew. stuknął by cię skutecznie na pasach w 2004 r. i nie pierdzieliłbyś
    tu takich głupot.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 58. Data: 2011-07-07 19:53:30
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DoQ

    > Ew. stuknął by cię skutecznie na pasach w 2004 r. i nie pierdzieliłbyś
    > tu takich głupot.

    Często polemizujesz z lustrem?

  • 59. Data: 2011-07-07 19:55:49
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 07-07-2011 19:53, to pisze:
    > Często polemizujesz z lustrem?

    Oj, nie smakuje ci własna merytoryka?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 60. Data: 2011-07-07 22:00:30
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 07 Jul 2011 08:26:53 +0200, DoQ napisał(a):

> [...]
    > Znam przypadek, jak sądzę nieodosobniony gdzie gość dzięki swojej
    > popisowej jeździe (mniej więcej jak dziennikarza) wysłał na tamten świat
    > kobitę - dostał zawiasy + zawieszenie PJ. PJ odzyskał dość szybko i już
    > rok później w niemal identyczny sposób znowu spowodował wypadek - zabił
    > dziewczynę, a drugą zamienił w roślinę. Teraz szukaj wiatru w polu. Nic
    > mu nie są w stanie zrobić, bo zaszył się gdzieś za granicą. Dzięki
    > "zawiasom" jakie otrzymał, rodzice stracili dziecko, mój wujek zszedł na
    > zawał, a siostra jest dożywotnio przykuta do łóżka i "żyje" gdzieś we

    Wiesz, Paweł, nie obraź się - ale kto im przystawił pistolet do głowy
    zmuszając, żeby z debilem do auta wsiadały?

    --