  • Data: 2011-07-07 08:26:53
    Temat: Re: Ferrari na Puławskiej
    Od: DoQ <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > A jakie to ma znaczenie? To nie było zabójstwo z premedytacją.

    IMHO wszystko zależy od okoliczności w jaki sposób doszło do wypadku i
    czy było to tak naprawdę wypadek-przypadek czy wygłupy z premedytacją.
    Znam przypadek, jak sądzę nieodosobniony gdzie gość dzięki swojej
    popisowej jeździe (mniej więcej jak dziennikarza) wysłał na tamten świat
    kobitę - dostał zawiasy + zawieszenie PJ. PJ odzyskał dość szybko i już
    rok później w niemal identyczny sposób znowu spowodował wypadek - zabił
    dziewczynę, a drugą zamienił w roślinę. Teraz szukaj wiatru w polu. Nic
    mu nie są w stanie zrobić, bo zaszył się gdzieś za granicą. Dzięki
    "zawiasom" jakie otrzymał, rodzice stracili dziecko, mój wujek zszedł na
    zawał, a siostra jest dożywotnio przykuta do łóżka i "żyje" gdzieś we
    własnym świecie.

    Pozdrawiam
    Paweł