  • Data: 2011-07-07 09:58:49
    Temat: Re: Ferrari na Puławskiej
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-07 09:42, Cavallino pisze:

    > I dokładnie o tym samym był przekonany gość, który wsiadł z Zientarskim
    > do Ferrari żeby sobie polatać po Warszawie.
    > Sugerowanie iż oczekiwał przewózki z Vmax 50 km/h może budzić tylko
    > politowanie dla wygłaszającego te sugestie.
    50 km/h .. cóż, fakt, niech pierwszy rzuci kamieniem kto nigdy ..itd.
    Ale zdaje się, że prędkość tego Ferrari była znacznie większa niż nawet
    +100% od tych 50. Poza tym pomijając wszystko to pasażer chyba mógł
    liczyć na to, że kierowca dostosuje prędkość do warunków (rzeczony
    garb), nawet jeśli postanowi nie przestrzegać przepisów. Poza tym popraw
    mnie, ale uczestnicy rajdów pisemnie potwierdzają świadomość ryzyka, a
    tutaj raczej taki dokument się nie odnajdzie. Do tego w rajdach robi się
    wszystko, by środkami technicznymi i procedurami minimalizować
    zagrożenie. Przypomnij mi, kto zamknął Puławską na czas przejazdu tego
    Ferrari? Czy to Ferrari miało klatkę? Czy służby ratunkowe czekały obok?
    To powinno podpadać pod spowodowanie katastrofy w ruchu lądowym, a nie
    tylko nieumyślne spowodowanie śmierci.

    --
    MZ