  • 101. Data: 2011-07-11 09:33:52
    Temat: Re: Ferrari na Puławskiej
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "CeSaR" <a...@m...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:iv7551$h6$...@n...onet.pl...

    > I może właśnie z tego wzięło się to moje "uniewinnienie" bo jak dla mnie
    > to jakakolwiek "postronność" nie ma tu nic do gadania. I cała dyskusja
    > jest akademicka.

    no przecież pisałem że filozoficzna ;)

  • 102. Data: 2011-07-11 10:23:33
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Szkoda klawiatury na takie spory. Pojazd kierowany jest przez kierowcę i
    > to właśnie kierowca ponosi odpowiedzialność za swoje czyny.

    Popatrz na kontekst

    Artur(m)

  • 103. Data: 2011-07-11 10:24:57
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > begin Artur\(m\)

    > Jak to mówią -- poznasz głupiego, po śmiechu jego.

    Ci co rozumieją tak mówią.
    Inni naśladują.

    Artur(m)

  • 104. Data: 2011-07-16 15:26:49
    Temat: Re: Ferrari na Pu?awskiej
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 7 Jul 2011 17:48:05 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl> wrote:

    >Nie ma odrębnych więzień dla kierowców.

    Tak, ale kierowca w więzieniu, w 99% przypadków, nie siedzi w jednej
    celi z gwałcicielem albo wielokrotnym zabójcą. Raczej z jakimś
    alimenciarzem czy drobnym złodziejaszkiem.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 105. Data: 2011-07-20 01:22:18
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 09 Jul 2011 21:35:02 +0200, DoQ napisał(a):

    > Da się jakoś poznać, czy kierowca zrobił wcześniej kuku? Jakoś nie
    > wyobrażam sobie żeby przechwalał się "a wiesz, rok temu rozwaliłem
    > pasażera".

    Paweł, już nie zalewaj. Wsiadasz z byle kim do auta?

    --