-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Felgi do focusa lub S40
Date: Tue, 30 Mar 2010 21:14:00 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 34
Message-ID: <hotihv$gtc$1@inews.gazeta.pl>
References: <hojfee$469$1@inews.gazeta.pl> <hokrc1$pdn$1@inews.gazeta.pl>
<hol93h$cg1$1@inews.gazeta.pl> <holjv1$li6$1@inews.gazeta.pl>
<holnlq$ngm$1@atlantis.news.neostrada.pl> <holqgm$e6o$1@inews.gazeta.pl>
<hom1s4$7t8$1@inews.gazeta.pl> <hon94u$elm$1@inews.gazeta.pl>
<honlf8$qk2$1@inews.gazeta.pl> <hontou$q2a$1@inews.gazeta.pl>
<hosktd$2rb$2@inews.gazeta.pl> <hosmu2$9jt$1@inews.gazeta.pl>
<hosrsf$qai$1@inews.gazeta.pl> <hosvd1$90p$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: bql157.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1269976448 17324 83.29.79.157 (30 Mar 2010 19:14:07 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 30 Mar 2010 19:14:08 +0000 (UTC)
Importance: Normal
In-Reply-To: <hosvd1$90p$1@inews.gazeta.pl>
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
X-User: peeter993
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2268419
[ ukryj nagłówki ]"Eneuel Leszek Ciszewski" wrote:
> Większa część dyskutantów z tego wątku uważa (MZ niesłusznie) siebie
> za ekspertów tuningu. :)
Nie musisz tych osób słuchać. :-)
Każdy powiedział co wiedział, jakiś ogólny pogląd masz.
Stwierdzenie, że demonizujesz problem odnosiło się do tego, że wielu
producentów aut zmienia ET w zależności od rozmiaru koła, wieksze
felgi nawet wśród fabrycznych mają mniejsze ET i są to nieraz różnice
po 5mm i większe. Dlatego właśnie mówiłem o demonizowaniu, gdyż
zmiana o 2,5mm nie powinna nic znacząco zmienić. :-) Podałem
przykład dla VW - 15" ET 43, 17" ET 38.
Inny przykład: Oryginalne felgi Volvo, 17"x7,5 ET 49. Czyli 3,5mm
mniejsze odsadzenie niż w Twoich felgach. Być może jakaś tolerancja
istnieje, choć widziałem na allegro nawet 18" z ET 52,5. Może takich
kół poszukaj, czasem można dorwać z niezłymi oponami. Wydasz
podobną sumę, a na 17" lub 18" auto będzie zdecydowanie lepiej
wyglądać. :-)
I nie twierdzę, że pomysły typu ET mniejsze o 20mm + dystans 10mm
nie zmieniają charakterystyki. 30mm na pewno znacząco zmienia
promień zataczania i kieruje auto na drzewa przy najmniejszej koleinie.
Ludzie wprawdzie tak jeżdżą, ale ja bym tego w swoim aucie nigdy
nie zastosował. Podobnie jak nie ufam dystansom zmieniającym
rozstaw śrub. Niby można, ale prędzej do jazdy kapeluszniczej, do
jazdy z dużymi prędkościami po torze jakoś sobie takiego patentu
nie wyobrażam.
Pozdrawiam
.Peeter
Następne wpisy z tego wątku
- 30.03.10 22:16 Eneuel Leszek Ciszewski
- 30.03.10 22:25 Artur Maśląg
- 30.03.10 23:09 Yogi\(n\)
- 30.03.10 23:56 Eneuel Leszek Ciszewski
- 31.03.10 07:57 Artur 'futrzak' Maśląg
- 31.03.10 08:21 Artur 'futrzak' Maśląg
- 31.03.10 13:11 Eneuel Leszek Ciszewski
- 31.03.10 13:21 Artur 'futrzak' Maśląg
- 31.03.10 17:23 Eneuel Leszek Ciszewski
- 31.03.10 19:21 jerzu
- 31.03.10 19:36 .Peeter
- 31.03.10 20:26 Eneuel Leszek Ciszewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=