  • Data: 2010-03-31 08:21:35
    Temat: Re: Felgi do focusa lub S40
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Yogi(n) pisze:
    (...)
    > W wypadku mojego w wyciągu z homologacji wspominają o dwóch rozmiarach:
    > R16/6,5" oraz R18/7" - w obu przypadkach to samo ET - 46.

    No widzisz, a ja w jednym z samochodów miałem podane dwa rozmiary.
    Inna sprawa, że z tym ET jest jakaś norma, która podaje, że zastosowane
    ET może różnic się o 1% od rozstawu kół (bez wpływu na zawieszenie)
    i to bredzenie, że różnica 2,5mm ma jakiś wpływ, to jakieś urojenia.
    Z argumentami o utracie gwarancji dyskutować nie zamierzam, ponieważ
    to już prywatna sprawa właściciela i jak ma wątpliwości, to zawsze
    może skierować oficjalne pismo do gwaranta, w którym dostanie stosowną
    odpowiedź.