eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFelgi aluminiowe - porady praktyczneRe: Felgi aluminiowe - porady praktyczne
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!diablo1.news.osn.de!news.osn.de!diablo2.new
    s.osn.de!ecngs!feeder.ecngs.de!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsf
    eed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!ne
    ws.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 15 Nov 2012 21:35:39 +0100
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:16.0) Gecko/20121026
    Thunderbird/16.0.2
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Felgi aluminiowe - porady praktyczne
    References: <k7u1bc$2q2$1@news.task.gda.pl> <k7u6kp$nhp$1@news.task.gda.pl>
    <k803vr$ah0$3@news.task.gda.pl> <k80762$jol$1@node1.news.atman.pl>
    <1mrpn3nn7m4q6$.o38y3tkkw6dj$.dlg@40tude.net>
    <50a47e45$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
    <k82809$c49$2@node2.news.atman.pl> <k82885$c49$3@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <k82cs1$orb$1@node1.news.atman.pl>
    <h...@4...net>
    In-Reply-To: <h...@4...net>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 35
    Message-ID: <50a55221$0$1304$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 213-238-77-237.adsl.inetia.pl
    X-Trace: 1353011745 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1304 213.238.77.237:57580
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2472513
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-11-15 18:11, Tomasz Pyra pisze:
    > Dnia Thu, 15 Nov 2012 10:32:42 +0100, Maciek napisał(a):
    >
    >> W dniu 2012-11-15 10:28, Tomasz Pyra pisze:
    >>> Dlatego nasmarowanie połączeń piasta-tarcza-felga ogromnie osłabia to
    >>> połączenie wprowadzając możliwość poślizgu między elementami, czyli tego że
    >>> obróci się tarcza hamulcowa względem felgi. Oczywiście jest to możliwe
    >>> tylko pod niewielkim kątem, bo dalej na przeszkodzie staną śruby które
    >>> jednak wtedy będą pracować w warunkach w których zdecydowanie nie powinny -
    >>> przenosząc obciążenia boczne, oraz na ścinanie.
    >> Ok, przekonałeś mnie. Jednak wraca problem mechaników, którzy to jednak
    >> robią. Mam stać przy każdym i pilnować, czy nie smaruje?
    >
    > No niestety większość mechaników prezenetuje naprawdę żenująco niski poziom
    > wiedzy.

    Z czyjego punktu widzenia i kogo nazywasz mechanikiem?

    > Nie ma szkół, nie ma podręczników, to co jest dostępne zazwyczaj jest po
    > angielsku i stąd efekty...

    To akurat tzw. pieprzenie - to o czym piszesz nie zmieniło się od
    zarania dziejów i książki są, nawet po polsku. Pewnie nie będzie takich
    o "loopback error" w języku polskim, ale to już niekoniecznie
    "mechanik" ma to wiedzieć.

    > A spaprać można nawet najprostsze rzeczy takie jak przykręcenie koła.

    Tak, wszystko można spaprać. Tak mnie zastanawia ile widziałeś
    przypadków, kiedy takie "nasmarowanie" doprowadziło do obrócenia
    się tarczy hamulcowej, że o ścięciu śrub nie wspomnę...




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: