-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!diablo1.news.osn.de!news.osn.de!diablo2.new
s.osn.de!ecngs!feeder.ecngs.de!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsf
eed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!ne
ws.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Thu, 15 Nov 2012 21:35:39 +0100
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:16.0) Gecko/20121026
Thunderbird/16.0.2
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Felgi aluminiowe - porady praktyczne
References: <k7u1bc$2q2$1@news.task.gda.pl> <k7u6kp$nhp$1@news.task.gda.pl>
<k803vr$ah0$3@news.task.gda.pl> <k80762$jol$1@node1.news.atman.pl>
<1mrpn3nn7m4q6$.o38y3tkkw6dj$.dlg@40tude.net>
<50a47e45$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
<k82809$c49$2@node2.news.atman.pl> <k82885$c49$3@node2.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<k82cs1$orb$1@node1.news.atman.pl>
<h...@4...net>
In-Reply-To: <h...@4...net>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 35
Message-ID: <50a55221$0$1304$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 213-238-77-237.adsl.inetia.pl
X-Trace: 1353011745 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1304 213.238.77.237:57580
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2472513
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-11-15 18:11, Tomasz Pyra pisze:
> Dnia Thu, 15 Nov 2012 10:32:42 +0100, Maciek napisał(a):
>
>> W dniu 2012-11-15 10:28, Tomasz Pyra pisze:
>>> Dlatego nasmarowanie połączeń piasta-tarcza-felga ogromnie osłabia to
>>> połączenie wprowadzając możliwość poślizgu między elementami, czyli tego że
>>> obróci się tarcza hamulcowa względem felgi. Oczywiście jest to możliwe
>>> tylko pod niewielkim kątem, bo dalej na przeszkodzie staną śruby które
>>> jednak wtedy będą pracować w warunkach w których zdecydowanie nie powinny -
>>> przenosząc obciążenia boczne, oraz na ścinanie.
>> Ok, przekonałeś mnie. Jednak wraca problem mechaników, którzy to jednak
>> robią. Mam stać przy każdym i pilnować, czy nie smaruje?
>
> No niestety większość mechaników prezenetuje naprawdę żenująco niski poziom
> wiedzy.
Z czyjego punktu widzenia i kogo nazywasz mechanikiem?
> Nie ma szkół, nie ma podręczników, to co jest dostępne zazwyczaj jest po
> angielsku i stąd efekty...
To akurat tzw. pieprzenie - to o czym piszesz nie zmieniło się od
zarania dziejów i książki są, nawet po polsku. Pewnie nie będzie takich
o "loopback error" w języku polskim, ale to już niekoniecznie
"mechanik" ma to wiedzieć.
> A spaprać można nawet najprostsze rzeczy takie jak przykręcenie koła.
Tak, wszystko można spaprać. Tak mnie zastanawia ile widziałeś
przypadków, kiedy takie "nasmarowanie" doprowadziło do obrócenia
się tarczy hamulcowej, że o ścięciu śrub nie wspomnę...
Następne wpisy z tego wątku
- 15.11.12 21:44 Artur Maśląg
- 15.11.12 22:50 AZ
- 15.11.12 22:55 jerzu
- 16.11.12 00:32 Tomasz Pyra
- 16.11.12 08:55 Artur Maśląg
- 16.11.12 10:28 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 16.11.12 18:18 Tomasz Pyra
- 16.11.12 19:59 Artur Maśląg
- 16.11.12 21:18 Cezary Daniluk
- 16.11.12 23:00 Tomasz Pyra
- 17.11.12 22:18 Artur Maśląg
- 18.11.12 09:39 nazgul
Najnowsze wątki z tej grupy
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
- Diesel spłonął :-)
- Re: Diesel spłonął :-)
- Dlaczego pratkowcy szukają hoteli na trasie?
- Dzień jak codzień
- Holowanie
- Kopidół
- Pierwsze Twizy :D
- Kolejny pożar
- Walka o prad :D
- jakie klocki do elektryka?
- Czym jeździ Myjk
Najnowsze wątki
- 2024-11-02 piszę list do św Mikołaja
- 2024-11-01 karta SIM nie działa w konkretnym smartfonie.
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-11-01 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-11-01 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-11-01 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-01 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-11-01 Warszawa => Dynamics 365 CRM Developer <=
- 2024-11-01 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-11-01 Chrzanów => Specjalista ds. PR Produktowego <=
- 2024-11-01 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-01 Łódź => Frontend Engineer (Three.js) <=
- 2024-11-01 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-11-01 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=