eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFan ICE o EV :PRe: Fan ICE o EV :P
  • Data: 2018-12-04 17:29:35
    Temat: Re: Fan ICE o EV :P
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Tue, 4 Dec 2018 07:51:47 -0800 (PST), s...@g...com

    > A co mial powiedziec? Ja go tam szanuje ale jak policzyl sredni roczny
    > dystans na 365 dni to wiedzialem ze mu nisan dal kartke z ktorej czyta

    No a jak inaczej liczyć średnią? Mnie średnia wychodzi mniej niż 60km ze
    średnimi prędkościami poniżej 40/h. Niezależnie czy liczę indywidualne dni,
    czy cały dystans podzielony przez 365 dni. Czepiasz się standardowo tam,
    gdzie nie ma się czego przyczepić.

    > A i tak przyczepil sie do tego certolenia przy ladowaniu.

    W takim razie czytał z kartki czy nie?

    > Dla nieogladajacych: Po przyjezdzie do domu nie wpinamy auta do gniazdka
    > od razu tylko czekamy az sie baterie ostudza. Takie certolenie jak z
    > turbina po jezdzie autostrada?

    Dokładnie tak. Każdy pojazd trzeba należycie traktować aby długo służył.
    Zresztą to akurat najmniejszy problem jest, bo wystarczy wpiąć w układ
    zwykły przekaźnik czasowy który sprawę załatwi z automatu. Szkoda że o tym
    nie wspomniał -- pewnie nie wie. :P

    > Jakby napisal ze jezdzil do roboty codziennie, 50km w jedna strone,
    > ladowal auto za czypindziesiont, nigdy mu zasiegu nie braklo to ja
    > rozumiem recke.

    Przecież omawiane auto ma 350km zasięgu. No a fakty są takie, że
    zdecydowana większość ludzi takich dziennych przelotów nie ma nawet w
    stanach, a co dopiero u nas.

    > A tak to kolejny glos ze nie jest zle, nie jest dobrze, jakos to bedzie.

    Weź możę obejrzyj i posłuchaj ze zrozumieniem, bo odnoszę nieodparte
    wrażenie, że tego nie zrobiłeś. Podobnie jak nie czyta ze zrozumieniem
    większość tutaj na tej grupie jak się dyskutuje o temacie EV.

    Fakty są takie, że zdecydowanej większości EV by wystarczyło, ale z
    niewiadomych przyczyn patrzą przez pryzmat swoich ICE i nawet się nie chcą
    nad tematem pochylić.

    > No i w temacie tego hamowania. Mam wrazenie ze ta nieczulosc hamulca
    > jest zwiazana z tym ze autopilot jest nadaktywny. Mysle ze ten hamulec
    > ma byc nieczuly w trybie autopilota zeby dac znac komputerowi ze
    > kierowca czuwa i zeby nie nadreagowywal bo czlowiek sledzi sytuacje.
    > Ale to tylko moje gdybanie.

    Ja tu stawiam że to martwe pole to jest właśnie po to żeby nie zdzierać
    jałowo klocków, bo hamowanie z rekuperacji jest na prawdę skuteczne.

    Swoją drogą zastanawiam się, czy do takiej rekuperacji nie możnaby
    zastosować kondensatorów?

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: