  • Data: 2015-03-16 09:59:53
    Temat: Re: Fałszywa stacja benzynowa
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik dddddddd f...@e...com ...

    si-Polakow-tankuj

    > zobacz jak z daleka wyglądają stacje Pieprzyk:
    > http://www.pieprzyk.pl/stacje/galerie/15/01.jpg
    > ale złego paliwa nie mają, a przy okazji worek ziemniaków można kupić :)
    > i dowolne rzeczy w rozsądnej cenie

    Powiedziałbym ze maja wrecz niezłe.
    To samo stacje Antczak. Ale oni maja swoje szyldy.
    Za to jak sie jedzie na Jarocin z Poznania to jest stacja ktora udaje Orlen
    jeszcze bardziej.
    A gdzies znowu widziałem stacje ktora miała napis mały literkami
    "sprzedajemy paliwo" i duzymi literami ORLEN...