  • 1. Data: 2015-03-15 22:13:34
    Temat: Fałszywa stacja benzynowa
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Rosyjscy "mistrzowie marketingu" zastawili na Polaków pułapkę i
    przerobili stację paliw na taką, która udaje zachodnią markę.

    http://gazetaolsztynska.pl/253986,Falszywa-stacja-ku
    si-Polakow-tankuj
    acych-za-granica.html

    Ciekawe co na to Shell? :)

    --
    Piter

    golf mk2
    a jak twój samochód będzie jeździł po 28 latach?

  • 2. Data: 2015-03-15 22:22:16
    Temat: Re: Fałszywa stacja benzynowa
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-03-15 o 22:13, PiteR pisze:
    > Rosyjscy "mistrzowie marketingu" zastawili na Polaków pułapkę i
    > przerobili stację paliw na taką, która udaje zachodnią markę.

> [...]

    zobacz jak z daleka wyglądają stacje Pieprzyk:
    http://www.pieprzyk.pl/stacje/galerie/15/01.jpg
    ale złego paliwa nie mają, a przy okazji worek ziemniaków można kupić :)
    i dowolne rzeczy w rozsądnej cenie

    Łukasz

  • 3. Data: 2015-03-15 22:30:56
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** dddddddd pisze tak:

> [...]
    > ale złego paliwa nie mają, a przy okazji worek ziemniaków można
    > kupić :) i dowolne rzeczy w rozsądnej cenie

    hehe trzeba być czujny jak pies podwójny w tym złodziejskim kraju

  • 4. Data: 2015-03-16 09:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik dddddddd f...@e...com ...

> [...]
    > http://www.pieprzyk.pl/stacje/galerie/15/01.jpg
    > ale złego paliwa nie mają, a przy okazji worek ziemniaków można kupić :)

    Powiedziałbym ze maja wrecz niezłe.
    To samo stacje Antczak. Ale oni maja swoje szyldy.
    Za to jak sie jedzie na Jarocin z Poznania to jest stacja ktora udaje Orlen
    jeszcze bardziej.
    A gdzies znowu widziałem stacje ktora miała napis mały literkami
    "sprzedajemy paliwo" i duzymi literami ORLEN...

  • 5. Data: 2015-03-16 11:04:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dddddddd" napisał w wiadomości
    >zobacz jak z daleka wyglądają stacje Pieprzyk:
    >http://www.pieprzyk.pl/stacje/galerie/15/01.jpg
    >ale złego paliwa nie mają, a przy okazji worek ziemniaków można kupić
    >:) i dowolne rzeczy w rozsądnej cenie

    Hm, akurat Pieprzyk, to ma widoczny z daleka slup z wyraznym logo
    Pieprzyk.

    http://www.pieprzyk.pl/stacje/galerie/04/01.jpg

    http://www.pieprzyk.pl/stacje/galerie/01/01.jpg
    http://www.pieprzyk.pl/stacje/galerie/02/03.jpg
    http://www.pieprzyk.pl/stacje/galerie/03/02.jpg
    http://www.pieprzyk.pl/stacje/galerie/05/01.jpg
    http://www.pieprzyk.pl/stacje/galerie/06/01.jpg
    http://www.pieprzyk.pl/stacje/galerie/07/01.jpg
    http://www.pieprzyk.pl/stacje/galerie/08/01.jpg
    itd.

    Wiec nie wiem - przejmuje kolejne franczyzy i nie spieszy sie z
    przemalowaniem,
    czy korporacyjne standardy wychodza zbyt drogo
    http://www.flota.pieprzyk.pl/

    P.S. Raz sie na Pieprzyka wk* - jak zawsze mial ceny jedne z niszych,
    tak ten jeden raz kupilem po jednych z wyzszych :-(

    J.

  • 6. Data: 2015-03-16 17:04:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > P.S. Raz sie na Pieprzyka wk* - jak zawsze mial ceny jedne z niszych, tak
    > ten jeden raz kupilem po jednych z wyzszych :-(

    Już od dawna tak ma.
    A przynajmniej już dawno nie widziałem cen niższych niż co tańsza
    konkurencja w rodzaju Bliskiej (byłej) czy Emili.

  • 7. Data: 2015-03-16 17:16:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    grup

    >Już od dawna tak ma.
    >A przynajmniej już dawno nie widziałem cen niższych niż co tańsza
    >konkurencja w rodzaju Bliskiej (byłej) czy Emili.

    No nie, miedzy Wroclawiem a Poznaniem to zazwyczaj widac jednak
    roznice, choc czesto o grosze.

    We wrocku mamy jeszcze takie male zaglebie przy Armii Krajowej -
    Pieprzyk, Lukoil, dwa Orleny, Shell ... no i tam jest dopiero tanio,
    ale to we wszystkich ...

    J.

  • 8. Data: 2015-03-16 17:23:27
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-03-16 o 17:16, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > We wrocku mamy jeszcze takie male zaglebie przy Armii Krajowej -
    > Pieprzyk, Lukoil, dwa Orleny, Shell ... no i tam jest dopiero tanio, ale

    kiedyś często jeździłem przez Oleśnicę i tam tankowałem na Pieprzyku -
    bo było najtaniej. Całkiem niedawno Orlen w Jelczu miał najlepsze ceny
    (ale specjalnie jechać się nie opłaca)

    Łukasz

  • 9. Data: 2015-03-16 18:44:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    a.pl...

    > No nie, miedzy Wroclawiem a Poznaniem to zazwyczaj widac jednak roznice,
    > choc czesto o grosze.

    Tak widać, że Emila w Poznaniu tańsza, we Wrocławiu tańsza, a z reguły
    również Bliska w Krobii czy Orlen w Dolsku również.

  • 10. Data: 2015-03-16 19:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Już od dawna tak ma.
    > A przynajmniej już dawno nie widziałem cen niższych niż co tańsza
    > konkurencja w rodzaju Bliskiej (byłej) czy Emili.

    Bo to zalezy od stacji.
    Z tego co kojarze - przynajmniej jedna na trasie Poznań Wrocław ma cały
    czas ceny bardzo konkurencyjne.