  • Data: 2015-03-16 11:04:41
    Temat: Re: Fałszywa stacja benzynowa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "dddddddd" napisał w wiadomości
    >zobacz jak z daleka wyglądają stacje Pieprzyk:
    >http://www.pieprzyk.pl/stacje/galerie/15/01.jpg
    >ale złego paliwa nie mają, a przy okazji worek ziemniaków można kupić
    >:) i dowolne rzeczy w rozsądnej cenie

    Hm, akurat Pieprzyk, to ma widoczny z daleka slup z wyraznym logo
    Pieprzyk.

    http://www.pieprzyk.pl/stacje/galerie/04/01.jpg

    http://www.pieprzyk.pl/stacje/galerie/01/01.jpg
    http://www.pieprzyk.pl/stacje/galerie/02/03.jpg
    http://www.pieprzyk.pl/stacje/galerie/03/02.jpg
    http://www.pieprzyk.pl/stacje/galerie/05/01.jpg
    http://www.pieprzyk.pl/stacje/galerie/06/01.jpg
    http://www.pieprzyk.pl/stacje/galerie/07/01.jpg
    http://www.pieprzyk.pl/stacje/galerie/08/01.jpg
    itd.

    Wiec nie wiem - przejmuje kolejne franczyzy i nie spieszy sie z
    przemalowaniem,
    czy korporacyjne standardy wychodza zbyt drogo
    http://www.flota.pieprzyk.pl/

    P.S. Raz sie na Pieprzyka wk* - jak zawsze mial ceny jedne z niszych,
    tak ten jeden raz kupilem po jednych z wyzszych :-(

    J.