    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: [Fakty] Nie bądźmy obojetni na kur..two
    Date: Tue, 11 May 2010 18:56:33 +0200

    tl napisał(a) w wiadomości: ...>

    >Wiesz, kiedys oburzałbym się ale teraz jest mi to obojętne, a nawet odczuwam
    >lekką satysfakcję.
    >Dlaczego ? Bo niewiedza i nieumiejętność dokonania właściwego wyboru w tym
    >przypadku będzie
    >miało swoje konsekwencje tylko w stosunku do dokonującego wyboru.

    Zgoda.
    Dodam jeszcze, że tzw. chronienie interesów "niezaradnych" utrudnia
    funkcjonowanie i uwłacza "zaradnym" ludziom (jak najbardziej klientom też).
    Ostatni przykład dyrektywa MiFID która utrudnia i wydłuża niepotrzebnie
    np. sugeruje pseudo-egzamin dla potencjanego inwestora) zakładanie rachunków
    inwestycyjnych.

    > Ta sama
    >osoba bierze udział
    >w innych wyborach i to co tam "podpisze" ma już przełożenie na życie wielu
    >innych ludzi.

    Ale co tam "mamy i babcie"! Tu jest przykład gdy emocje wyprzedzają rozum
    (czy co tam akurat w miejscu rozumu się znajduje):

    http://fakty.interia.pl/tylko_u_nas/news/w-sejmie-ba
    rabasze,1457991,3439
    "Przy okazji: "NIE" powtórzyło eksperyment licealisty z Massachusetts,
    który od 80 proc. swoich sąsiadów zebrał podpisy pod petycją domagającą
    się zakazania używania bi-wodorku tlenu - niebezpiecznej substancji,
    która spożyta w nadmiarze powoduje śmierć, jeśli dostanie się do płuc,
    powoduje uduszenie, powoduje korozję metali (corocznie przynosi straty
    10 mld dol.), a także występując w nadmiarze na powierzchni ziemi,
    powoduje kolosalne zniszczenia; krótko pisząc: ludzie zażądali zakazu...
    wody.
    I praktycznie wszyscy posłowie na "nasz" Sejm obiecali wysłannikom tego
    tygodnika, że podpiszą się pod projektem takiego zakazu"

    Nie chodzi o to żeby wszystko rozumieć i na wszystkim się znać. Chodzi
    o to żeby nic nie podpisywać jeżeli się dobrze tego nie rozumie, ew.
    dopytać się, drążyć temat, żądać informacji na piśmie...
    Albo po prostu - odmawiać w ciemno.

    Arek