  • 1. Data: 2012-08-19 02:11:35
    Temat: Fake or not to fake?
    Od: Padre <P...@n...net>

    Co szanowni sadzą patrząc na ten ruchomy obrazek,

    http://www.huyandex.com/blog/965/75.html

    z jednej strony słyszałem nieraz jak wybucha opona u tira, z drugiej
    znani pogromcy mitów nie byli w stanie uszkodzić opony tak żeby efekt
    był choć trochę większy od głośnego pssst, no a z trzeciej to w Chinach
    wszystko jest jakieś takie zabójcze, nawet pneumatyczny amortyzator od
    biurowego fotela ponoć wybuchł tak, że przebił siedzisko i pozbawił
    życia gwałcąc analnie siedzącego na nim młodzieńca.

  • 2. Data: 2012-08-19 14:14:50
    Temat: Re: Fake or not to fake?
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Sunday, 19 August 2012 01:11:35 UTC+1, Padre wrote:
    > znani pogromcy mitów nie byli w stanie uszkodzić opony tak żeby efekt
    >
    > był choć trochę większy od głośnego pssst

    Ale to nie Chiny Ludowe tylko Rosja Zdradziecka. Jeśli ta opona była wyprodukowana za
    Stalina, to jest to możliwe że się rozpruła jak stare prześcieradło i cała energia
    sprężonego powietrza i naciągniętej opony wyzwoliła się w postaci eksplozji. Chcesz
    to policz, mi się nie chce:
    http://www.combro.co.uk/nigelh/diver/tank.html
    Konrad