-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Fabia i kontrolka temperatury silnika
Date: Tue, 7 Sep 2010 08:50:41 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 25
Message-ID: <i64nb9$30m$1@inews.gazeta.pl>
References: <i637dh$g23$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: public-gprs46560.centertel.pl
X-Trace: inews.gazeta.pl 1283842217 3094 91.94.54.78 (7 Sep 2010 06:50:17 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 7 Sep 2010 06:50:17 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-Priority: 3
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-User: vladpalovnik
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2308892
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości
news:i637dh$g23$1@inews.gazeta.pl...
> Fabia 1,4 16V, przebieg 75tys km.
>
> Wczoraj, kilkanascie sekund po odpaleniu zimnego silnika rozległo sie
> przeciągłe piiiiip pip pip, po czym zapaliła się kontrolka temperatury
> płynu chłodnicy. Silnik wtedy był zimny, płyn jest, na zbiorniku
> wyrównawczym jego poziom na zimnym silniku mieści się w normie, ze sporym
> zapasem do linii "min". Silnik zgasiłem, zapaliłem od nowa i już było
> dobrze. W czasie jazdy temperatura normalnie sobie narosła do 90 stopni i
> tak już została, nic sie nie przegrzewało, wszystko jest po prostu dobrze,
> jak było, przynajmniej na oko.
> O co więc z tym jednorazowym uruchomieniem alarmu chodziło? Przewód do
> czujnika temperatury szlag trafia? Pompę coś zatkało na moment, a jakies
> mądre ustrojstwo stwierdziło brak ciśnienia płynu chłodzącego (???
> wydumane to trochę, takiego czujnika chyba nie ma?). Inne możliwości?
Prawdopodobnie uszkodzony czujnik w zbiorniku wyrównawczym. Miałem podobny
przypadek w golfie 4. Problem z tym czujnikiem uaktywniał się zwłaszcza w
zimne dni zaraz po zapaleniu silnika. Gdy się trochę nagrzał płyn to po
ponownym odpaleniu silnika było ok. Czeka Cię pewnie wymiana zbiorniczka
wyrównawczego.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera