  • 41. Data: 2013-10-20 21:46:42
    Temat: Re: FR - zdjęcie z tyłu, tablica ledwo się załapała
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 20 Oct 2013 12:41:50 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > czytniku googla

    a gdzie gugiel ma czytnik?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 42. Data: 2013-10-20 21:52:21
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    W dniu 2013-10-20 21:41, k...@g...com pisze:
    > To jak taki dobry to dlaczego masz problem z czytaniem tego co na czytniku googla
    jest napisane a ci co korzystają z czytnika googla nie mają problemu z tym co
    napisaleś? Powinno być odwrotnie.

    Odpowiedz napisalem na standardowej kartce papieru, ktora lezy przede
    mna. Twoj wspanialy "czytnik google" (cokolwiek to jest) nie powinien
    miec trudnosci z odczytaniem.
    Powodzenia :)

    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

  • 43. Data: 2013-10-20 21:56:21
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-10-20 21:41, Użytkownik k...@g...com napisał:

    > To jak taki dobry to dlaczego masz problem z czytaniem tego co na czytniku googla
    jest napisane a ci co korzystają z czytnika googla nie mają problemu z tym co
    napisaleś? Powinno być odwrotnie.

    Bo używasz gównianego i niekompatybilnego z innymi czytnika.
    I jak ostatni kretyn domagasz się aby wszyscy dostosowali się do ciebie.

    Pozdrawiam

  • 44. Data: 2013-10-20 22:03:05
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 20 października 2013 21:56:21 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

> [...]
    >

    > Bo używasz gównianego i niekompatybilnego z innymi czytnika.
    >
    > I jak ostatni kretyn domagasz się aby wszyscy dostosowali się do ciebie.

    Trudno nie mówic o zgodności jeśli to google archiwizuje wszystkie informacje z grup.
    To reszta ma być zgodna z wzorcem, nie odwrotnie.

  • 45. Data: 2013-10-20 23:05:08
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Trudno nie mówic o zgodności jeśli to google archiwizuje wszystkie informacje z
    grup. To reszta ma być zgodna z wzorcem, nie odwrotnie.

    My tu dyskutujemy, a nie archiwizujemy. Od archiwizacji mamy Google, od
    pisania/czytania - czytniki. Cale mnostwo czytnikow, a wszystkie
    dzialaja w/g od lat stosowanego standardu niezaleznie do producenta
    tychze czytnikow i OSow. Jesli napisze cos w TB i zrobie to zgodnie z
    zasadami przyjetymi w usenecie, to przeczyta to i ten co ma TB i ten z
    The Bat, Dialog, czy outlook. Jesli natomiast napisze cos Kogutek w
    swoim egzotycznym czytniku, to zacytuje cala historie usenetu wlacznie z
    sygnaturkami, by na koncu odpowiedziec nie wiadomo na co 1 zdaniem.
    No ale po co ja tyle gadam, jak grochem o sciane.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 46. Data: 2013-10-21 09:40:55
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2013-10-19 14:30, Andrzej eM pisze:
    > Witajcie!
    > Dostaliśmy z małżonką niedawno zdjęcie od fotografów miejskich. Usługa została
    wykonana beznadziejnie - zdjęcie ciemne, od tyłu, tablica ledwo się załapała. Na
    pierwszy rzut oka kąt zdjęcia również budzi wątpliwości
    > Zdjęcie włożylismy oczywiście do albumu, ale gdyby ktoś chciał zobaczyć jest tu:
    > https://docs.google.com/file/d/0B0_BZq_vLQ68LUhuTG9j
    MHNRTEE/edit?usp=sharing
    > Niektóre rzeczy wykropkowałem, tablica jest czytelna, niewiele więcej widać na tym
    zdjęciu.
    > Niestety nie bardzo wiemy, kto siedział za kółkiem, a fotografowie bardzo są
    ciekawi. Czy wystatrczy im napisać, że na podstawie odpowiedniego paragrafu odmawiamy
    wskazania kierującego, czy coś innego można?

    Poproś o zdjęcie w szerszym planie, bo dla mnie to ono jest za bardzo
    wykadrowane, może nad tobą Wizzair startował?

  • 47. Data: 2013-10-21 14:36:53
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-10-20 19:41, Pawel O'Pajak pisze:

    > Daj spokoj, niejeden juz prosil, Kogutek to takie dziecko Onetu i
    > neostrady. Niereformowalny. Az dziw, ze ktos z nim dyskutuje.

    po prawdzie to za wyciąganie lamera z KF'a powinny lecieć PW

  • 48. Data: 2013-10-21 14:41:35
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Sat, 19 Oct 2013 05:30:18 -0700 (PDT), Andrzej eM

    >Dostaliśmy z małżonką niedawno zdjęcie od fotografów miejskich.
    >Niestety nie bardzo wiemy, kto siedział za kółkiem, a fotografowie bardzo są
    ciekawi.

    Może odpisz im, że każdy ze współwłaścicieli mógł kierować (macie
    pewnie współwłasność małżeńską?), ale bez dokładniejszego zdjęcia nie
    jesteś w stanie im pomóc, a zgadywać nie chcesz ze względu na możliwą
    odpowiedzialność za składanie fałszywych zeznań (w necie pewnie
    znajdziesz sygnaturę akt sprawy, w której pewna pani przyznała się
    "dla spokoju" bez zdjęcia i została oskarżona o fałszywe zeznania, gdy
    zdjęcie ujawniono).
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 49. Data: 2013-10-21 23:39:53
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Bo używasz gównianego i niekompatybilnego z innymi czytnika.
    > I jak ostatni kretyn domagasz się aby wszyscy dostosowali się do ciebie.

    Na czym niby polega ta niekompatybilność ?

  • 50. Data: 2013-10-21 23:45:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 21 Oct 2013 23:39:53 +0200 osobnik zwany John Kołalsky
    napisał:

    > Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Na czym niby polega ta niekompatybilność ?

    na niestosowaniu się do zaleceń RFC: kodowania, cięcia cytatów i
    sygnatur, łamania linii itd.
    przez wiele lat użytkownicy Outlooka też próbowali wprowadzić MS
    standard, równie dupny jak guglowy, na grupy. Ale MS też poległ.
    Pomijając już, że Goggle nie ma czytnika tylko interfejs webowy,
    nieczytelny, niewygodny, bez trybu offline etc.