  • 71. Data: 2013-10-23 18:04:16
    Temat: Re: FR - zdjęcie z tyłu, tablica ledwo się załapała
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > nawet kopiować nie umiesz? można się byo spodziewać.

    Kto ma większego ?!

  • 72. Data: 2013-10-23 18:43:25
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 23 października 2013 18:04:16 UTC+2 użytkownik John Kołalsky napisał:
    > Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > Kto ma większego ?!

    masti ma większego. Podaje długosc liczoną od kręgosłupa szyjnego.

  • 73. Data: 2013-10-24 10:23:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    Hoffman

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 74. Data: 2013-10-28 03:07:58
    Od: The_EaGle <t...@t...pl>

    W dniu 2013-10-19 14:30, Andrzej eM pisze:
    > Witajcie!
    > Dostaliśmy z małżonką niedawno zdjęcie od fotografów miejskich. Usługa została
    wykonana beznadziejnie - zdjęcie ciemne, od tyłu, tablica ledwo się załapała. Na
    pierwszy rzut oka kąt zdjęcia również budzi wątpliwości
    > Zdjęcie włożylismy oczywiście do albumu, ale gdyby ktoś chciał zobaczyć jest tu:
    > https://docs.google.com/file/d/0B0_BZq_vLQ68LUhuTG9j
    MHNRTEE/edit?usp=sharing
    > Niektóre rzeczy wykropkowałem, tablica jest czytelna, niewiele więcej widać na tym
    zdjęciu.
    > Niestety nie bardzo wiemy, kto siedział za kółkiem, a fotografowie bardzo są
    ciekawi. Czy wystatrczy im napisać, że na podstawie odpowiedniego paragrafu odmawiamy
    wskazania kierującego, czy coś innego można?

    Najlepszy sposób na wszystkie fotoradary od SM i innych służb to nie
    odpisywać na te listy. Nie ma żadnej prawnej możliwości aby cię do tego
    zmusili. Nie masz też żadnego obowiązku im odpisywać.

    Rafał