  • 31. Data: 2013-10-20 15:07:54
    Temat: Re: FR - zdjęcie z tyłu, tablica ledwo się załapała
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 20 października 2013 14:47:02 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > nic nie mogą. To co najwyżej będzie zgrzytanie zębów z bezsilności
    >

    > --
    >
    > Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Jeśli mają zarejestrowane wykroczenie i sami nie mogą to muszą przekazać sprawę
    instytucji która może. Jak to w praktyce wygląda nie wiem bo nie jestem strasznikiem.

  • 32. Data: 2013-10-20 15:42:20
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    W dniu 2013-10-20 15:07, k...@g...com pisze:
    > (..)

    Ponieważ wykazujesz pewną ocieżałość umysłową, dołączę do grona kolegów
    i poproszę:
    - tnij cytaty
    - ustaw cytowanie

    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

  • 33. Data: 2013-10-20 15:58:03
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-20 15:42, MarcinJM pisze:

    > Ponieważ wykazujesz pewną ocieżałość umysłową, dołączę do grona kolegów
    > i poproszę:
    > - tnij cytaty
    > - ustaw cytowanie

    ROTFL - i Ty kogutkowi zarzucasz "ocieżałość umysłową"?

  • 34. Data: 2013-10-20 16:37:45
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 20 października 2013 15:42:20 UTC+2 użytkownik MarcinJM napisał:

    > Poniewa� wykazujesz pewn� ocie�a�o�� umys�ow�, do��cz� do
    grona koleg�w

    > i poproszďż˝:
    >
    > - tnij cytaty
    >
    > - ustaw cytowanie
    >

    > --
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > MarcinJM gg: 978510
    >
    > kompleksowe remonty youngtimer'�w, nadwozi rajd�wek
    >
    > przer�bki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

    Nie będziesz mi narzucał co mam ciąć dokąd ja nie mogę Ci narzucić żebyś sobie kutasa
    przyciął. W moich odpowiedziach ja decyduję co mam zostawić. kumasz ormowcu. Z
    reklamacjami do tfurców czytnika jakiego używasz że nie jest zgodny z googlowym.

  • 35. Data: 2013-10-20 18:50:38
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    W dniu 2013-10-20 16:37, k...@g...com pisze:
> [...]
    Z reklamacjami do tfurców czytnika jakiego używasz że nie jest zgodny z googlowym.

    Nic Ci nie narzucam. Prosze jedynie. Ty decydujesz o wielu rzeczach,
    rowniez o swoim prostactwie i chamstwie.
    Zegnam.

  • 36. Data: 2013-10-20 19:41:33
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Prosze jedynie.

    Daj spokoj, niejeden juz prosil, Kogutek to takie dziecko Onetu i
    neostrady. Niereformowalny. Az dziw, ze ktos z nim dyskutuje.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 37. Data: 2013-10-20 20:20:23
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Daj spokoj, niejeden juz prosil

    Np. ja :)

  • 38. Data: 2013-10-20 21:02:56
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 20 października 2013 19:41:33 UTC+2 użytkownik Pawel O'Pajak
    napisał:
    > Powitanko,

    > Daj spokoj, niejeden juz prosil, Kogutek to takie dziecko Onetu i
    >
    > neostrady. Niereformowalny. Az dziw, ze ktos z nim dyskutuje.
    >

    > Pozdroofka,
    >
    > Pawel Chorzempa
    >
    > --
    >
    > "-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
    >
    > -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek)
    >
    > ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
    >
    > moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com

    Wielu już tłumaczyłem że korzystam z czytnika googla. To dobry czytnik. Ale nie chcą
    z nim współpracować jakieś stare wynalazki. W nim nie da się nic ustawić. Wszystkie
    podstawowe ustawienia robi sam. I chwała za to tym co zrobili ten czytnik. Są tacy co
    albo korzystają z tego samego czytnika albo z takiego co chce z nim współpracować.
    Oni nie zgłaszają żadnych zastrzeżeń. A tak po prawdzie to mam w dupie że komuś nie
    pasuje czytnik którego używam. może jestem w mniejszości ale to nie znaczy że ja mam
    się dostosować do innych tylko że to ci inni w pewnym momencie zaczną przechodzić na
    takie czytniki które są zgodne z moim. Ewolucja to się nazywa.

  • 39. Data: 2013-10-20 21:21:22
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    W dniu 2013-10-20 21:02, k...@g...com pisze:
    >Ewolucja to się nazywa.

    Bardziej egotyzm. Co w polaczeniu z wulgarnoscia i chamstwem tworzy
    urocza mieszanke.
    PS: trudno o najswiezszym thunderbirdzie powiedziec "stary".

  • 40. Data: 2013-10-20 21:41:50
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 20 października 2013 21:21:22 UTC+2 użytkownik MarcinJM napisał:

> [...]
    >
    > MarcinJM gg: 978510
    >
    > kompleksowe remonty youngtimer'�w, nadwozi rajd�wek
    >
    > przer�bki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

    To jak taki dobry to dlaczego masz problem z czytaniem tego co na czytniku googla
    jest napisane a ci co korzystają z czytnika googla nie mają problemu z tym co
    napisaleś? Powinno być odwrotnie.