  • 51. Data: 2013-10-22 00:35:12
    Temat: Re: FR - zdjęcie z tyłu, tablica ledwo się załapała
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > na niestosowaniu się do zaleceń RFC: kodowania, cięcia cytatów i
    > sygnatur, łamania linii itd.

    Nonsens.

    Kodowanie i łamanie linii jest wykonane wzorowo. Bierzesz specyfikacji
    czytasz i wychodzi, że dokładnie tak jak należy.

    Cięcie cytatów, sygnatury nie są cechą czytnika by mógł on być z tego powodu
    niekompatybilny.

    > przez wiele lat użytkownicy Outlooka też próbowali wprowadzić MS
    > standard, równie dupny jak guglowy, na grupy.

    Cóż to za standard o którym nie słyszałem ?

    >Ale MS też poległ.

    W jakim temacie ? Że ciągle najwięcej używa jego czytnika ?

    > Pomijając już, że Goggle nie ma czytnika tylko interfejs webowy,

    Ale, że czytnik nie może być w formie interfejsu łebowego ? Jak widać może.

    > nieczytelny, niewygodny,

    Nie narzekają ludzie czyli widać jest dokładnie odwrotnie.

    > bez trybu offline etc.

    Ale koduje wzorowo. Nie ma się do czego przyczepić.

  • 52. Data: 2013-10-22 00:44:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 22 Oct 2013 00:35:12 +0200 osobnik zwany John Kołalsky
    napisał:

> [...]
    > czytasz i wychodzi, że dokładnie tak jak należy.
    >
    > Cięcie cytatów, sygnatury nie są cechą czytnika by mógł on być z tego

    oczywiście, że tak. Czytnik powinien umozliwiać cięcie cytatów, a gugiel
    je chowa, i wycinać sygnaturki przedpiścy czego nie robi

    > Cóż to za standard o którym nie słyszałem ?

    taki jaki sobie wymyślili oczywiście nigdzie go nie opisując

    > W jakim temacie ? Że ciągle najwięcej używa jego czytnika ?

    nie, w sensie, ze zaczął respektować RFC

    > Ale, że czytnik nie może być w formie interfejsu łebowego ? Jak widać
    > może.

    nie może bo nie jest czytnikiem

    > Nie narzekają ludzie czyli widać jest dokładnie odwrotnie.

    Dziękuję, że mnie poinformowałeś, zę nie jestem człowiekeiem. A co do
    meritum to możę dla wychowanych na webowych forach to jest super. Dla
    wielu innych nie

    > Ale koduje wzorowo. Nie ma się do czego przyczepić.

    Nie radzi sobie z poprawnym przekodowywaniem. Weź sobie chociażby powyższy
    post kogutka i już widać, że użył QP choć nie ma powodu. interfejs gugla
    podaje kodowanie co już jest sukcesem w stosunku do Outlooka, któremu
    zajęło to kilka lat, ale nie przekodowuje tekstu. Przez co pojawiają się
    krzaki.

    Gusta nie podlegają dyskusji ale proste zalecenia techniczne są w
    oczywisty sposób niedotrzymywane przez Google'a

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 53. Data: 2013-10-22 01:09:28
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2013-10-20 21:21, MarcinJM pisze:

    > Bardziej egotyzm. Co w polaczeniu z wulgarnoscia i chamstwem tworzy
    > urocza mieszanke.
    > PS: trudno o najswiezszym thunderbirdzie powiedziec "stary".

    W rozumieniu tego "wszechznawcy" każdy jest czytnik stary bo niezgodny z
    wynalazkiem googla.
    Jak googiel, zlikwiduje usługę, co czynił wiele razy z innymi usługami
    to będziemy mieli spokój. Kogutek już tu nie zajrzy, bo nie będzie
    wiedział jak ;)

  • 54. Data: 2013-10-22 19:05:56
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > oczywiście, że tak. Czytnik powinien umozliwiać cięcie cytatów, a gugiel
    > je chowa, i wycinać sygnaturki przedpiścy czego nie robi

    To nie wiedziałem. Tak czy siak, nie stanowi o kompatybilności.

    > taki jaki sobie wymyślili oczywiście nigdzie go nie opisując

    I nigdzie go nie używając ?

    > nie, w sensie, ze zaczął respektować RFC

    A kiedy niby nie respektował ? I które RFC ?

    > nie może bo nie jest czytnikiem

    No przecież jest, sam tak zdaje się pisałeś a jak nie Ty to inni. I ja
    dokładnie tak to widzę w tym momencie. Czytnikiem nie jest coś do snobowania
    tylko narzędzie służące do czytania i jeszcze pisania w tym konkretnym
    kontekście. Służy ? Służy. To jest czytnikiem. Nie takim do jakiego
    przywykliśmy, ale takim do jakiego przywykniemy bo taki jest ogólny trend
    wcale nie samego G.

    > Dziękuję, że mnie poinformowałeś, zę nie jestem człowiekeiem. A co do
    > meritum to możę dla wychowanych na webowych forach to jest super. Dla
    > wielu innych nie

    No i co komu przeszkadza, że się snobujecie na "czytniki" ?! Nie chcesz
    korzystać to nie korzystasz. Możesz jeszcze zmienić zdanie.

    > Nie radzi sobie z poprawnym przekodowywaniem. Weź sobie chociażby powyższy
    > post kogutka i już widać, że użył QP choć nie ma powodu.

    A nie wiem, nie mam tego artykułu. Może nie było a może było. Nie bardzo
    chce mi się zastanawiać. Tak czy siak, produkuje kompatybilne qp.

    > interfejs gugla
    > podaje kodowanie co już jest sukcesem w stosunku do Outlooka, któremu
    > zajęło to kilka lat,

    Ależ ... zawsze można było wystawić deklarację kodowania.

    > ale nie przekodowuje tekstu. Przez co pojawiają się
    > krzaki.

    Eee bujasz. Na pewnie rozkodowuje jak jest zadeklarowane kodowanie.

    > Gusta nie podlegają dyskusji ale proste zalecenia techniczne są w
    > oczywisty sposób niedotrzymywane przez Google'a

    Stosuje w pełni poprawne kodowania więc nawet gdyby był niewygodny,
    upierdliwie cytował i nie wiem co tam jeszcze technicznie poprawnego, to
    niekompatybilności nie można mu zarzucać.

  • 55. Data: 2013-10-22 19:43:41
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Jawi" <t...@p...com>

    > Jak googiel, zlikwiduje usługę, co czynił wiele razy z innymi usługami to
    > będziemy mieli spokój.

    Tak jak w trumnie ?

  • 56. Data: 2013-10-22 22:23:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 22 Oct 2013 19:05:56 +0200 osobnik zwany John Kołalsky
    napisał:

> [...]
    > chce mi się zastanawiać. Tak czy siak, produkuje kompatybilne qp.

    > Ależ ... zawsze można było wystawić deklarację kodowania.

    byle poprawną

    > Eee bujasz. Na pewnie rozkodowuje jak jest zadeklarowane kodowanie.

    co rozkodowuje? że wyświetla poprawnie? tak. Ale potem koduje nowe a
    stare zostawia jak było nawet jak było w innym kodowaniu

    > Stosuje w pełni poprawne kodowania więc nawet gdyby był niewygodny,
    > upierdliwie cytował i nie wiem co tam jeszcze technicznie poprawnego, to
    > niekompatybilności nie można mu zarzucać.

    owszem można. Sranie na stół nie jest zabronione prawnie więc można to
    robić?

    na resztę już mi się nie chce odpowiadać zwłaszcza, ze to wielkie NTG

  • 57. Data: 2013-10-22 22:30:13
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-22 22:23, masti pisze:
    > Dnia pięknego Tue, 22 Oct 2013 19:05:56 +0200 osobnik zwany John Kołalsky
    > napisał:
    (...)

    > owszem można. Sranie na stół nie jest zabronione prawnie więc można to
    > robić?
    >
    > na resztę już mi się nie chce odpowiadać zwłaszcza, ze to wielkie NTG

    Masti, czego by nie mówił to Google ten cud techniki wypuściło
    i zrobiło interfejs do grup (nie tylko usenetu). Drób ma swoje
    za kołnierzem, niemniej w zakresie robienia regularnej sieczki to
    można jednak Google się czepiać, a nie samego Drobia. Taka sieczka
    jaka powstaje od jakiegoś czasu przez googlowaty czytnik to nie
    miał miejsca nawet za najgorszych czasów OE.

  • 58. Data: 2013-10-22 22:53:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 22 Oct 2013 22:30:13 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    napisał:

> [...]
    > się czepiać, a nie samego Drobia. Taka sieczka jaka powstaje od jakiegoś
    > czasu przez googlowaty czytnik to nie miał miejsca nawet za najgorszych

    tu gadamy o guglu. Natomiast są tacy co potrafią z Googla pisać poprawnie.
    A drób nie tylko, że nie chce to jeszcze uważa wszystkich nieuzywających
    tego czegoś za podludzi.

  • 59. Data: 2013-10-23 00:08:07
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 22 października 2013 22:53:22 UTC+2 użytkownik masti napisał:

> [...]
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Może mam liczyć czy 40 znaków napisałem i przenosić wiersz? Chyba by mnie pojebało.

  • 60. Data: 2013-10-23 00:20:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    Kołalsky napisał:

> [...]

    mst <at> gazeta <.> pl

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

    > Może mam liczyć czy 40 znaków napisałem i przenosić wiersz?

    od tego sa czytniki

    > Chyba by
    > mnie pojebało.

    to już się stało