    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: FR - zdjęcie z tyłu, tablica ledwo się załapała
    Date: Mon, 21 Oct 2013 21:45:05 +0000 (UTC)
    <l40jc6$uh6$6@dont-email.me>
    <c...@g...com>
    <5263ddbd$0$2149$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <526409df$0$2278$65785112@news.neostrada.pl>
    <l414kf$9dk$1@usenet.news.interia.pl>
    <c...@g...com>
    <52642d34$0$2182$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <l41ch6$dh8$2@node2.news.atman.pl> <l447mq$n6i$1@mx1.internetia.pl>

    Dnia pięknego Mon, 21 Oct 2013 23:39:53 +0200 osobnik zwany John Kołalsky
    napisał:

    > Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Na czym niby polega ta niekompatybilność ?

    na niestosowaniu się do zaleceń RFC: kodowania, cięcia cytatów i
    sygnatur, łamania linii itd.
    przez wiele lat użytkownicy Outlooka też próbowali wprowadzić MS
    standard, równie dupny jak guglowy, na grupy. Ale MS też poległ.
    Pomijając już, że Goggle nie ma czytnika tylko interfejs webowy,
    nieczytelny, niewygodny, bez trybu offline etc.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?