  • Data: 2009-06-23 07:34:07
    Temat: Re: (FOTO) Na Obcej Ziemi 1944
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > trzeba było nie brać fontanny czekoladowej .... ludzie mieli rozstrój
    > żołądka a tak to fotki by przynajmniej zostały .... nie przejumuj się
    > , na pewno miałem termin zajęty :))

    Nie miałem czekoladowej fontanny :-(

    A co do ISO byłem wczoraj na takiej "pokazówce" w Domu Kultury -
    dzieciaki grały przed rodzicami solówki by nauczyć się "obycia" z
    publicznością. Zabrałem ze sobą lampę - ale użyłem może ze 2 razy.
    ISO 1000-1600, szkła otwarte prawie na maksa f2.0-3.2 - i forsowanie
    czasu do granic utrzymania stabilności. Nie miałem parcia by wyszły
    wszystkie fotki - więc seria i 50% do kosza.

    Ale KLIMAT niesamowity, gdyby jeszcze migawka odrobinę ciszej działała
    to by dzieciaki nawet nie wiedziały, że im fotki robię.