-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "Ergie" <e...@s...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [FOTELIK] Isofix a pasy ...
Date: Sat, 16 Mar 2013 16:04:44 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 86
Message-ID: <ki21mf$jvp$1@node1.news.atman.pl>
References: <kgrko7$us$1@node2.news.atman.pl> <kh261p$7pk$1@node1.news.atman.pl>
<kh29d2$dkv$1@node2.news.atman.pl> <kh2afj$cgb$1@node1.news.atman.pl>
<kh2atu$f8m$1@node2.news.atman.pl>
<5135b438$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
<kh4cjs$e5g$1@node1.news.atman.pl>
<5135bb5a$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>
<kh4gn8$icm$1@node1.news.atman.pl> <kh4ihc$jl8$1@node2.news.atman.pl>
<kh4l5v$n6o$1@node1.news.atman.pl> <kh4nkj$pp6$1@node1.news.atman.pl>
<kh4ob9$qfu$1@node1.news.atman.pl> <kh4p05$q8i$1@node2.news.atman.pl>
<kh4qat$sma$1@node1.news.atman.pl> <kh4tb3$uhv$1@node2.news.atman.pl>
<kh4ur1$1pf$1@node1.news.atman.pl> <kh4v0q$hm$1@node2.news.atman.pl>
<kh504g$3a2$1@node1.news.atman.pl>
<51362a45$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
<khqkqv$ca2$1@node2.news.atman.pl>
<5140e645$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
<khvr0k$das$1@node1.news.atman.pl>
<51437419$0$1254$65785112@news.neostrada.pl>
<khvti9$fua$1@node1.news.atman.pl>
<514389bc$0$1258$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: apn-46-76-216-58.dynamic.gprs.plus.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1363446288 20473 46.76.216.58 (16 Mar 2013 15:04:48 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 16 Mar 2013 15:04:48 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <514389bc$0$1258$65785112@news.neostrada.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2486493
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:514389bc$0$1258$6...@n...neostrada
.pl...
> Pozostaje mi się tylko uśmiechnąć na kolejną porcję bzdur (wyglądają
> na produkcyjne). Pasy bezwładnościowe raczej rzadko są idealnie
> wyregulowane (wręcz by stwierdził, że zbliża się do do nigdy),
> co stoi w jawnej sprzeczności z twoją teorią _zawsze_. Żeby były
> dobrze, to trzeba je jednak ułożyć i się nie ruszać -
Bo? Nie wiem, jak Twoje, ale moje się ładnie zwijają i rozwijają jak się
ruszam i właśnie na tym polega ich przewaga że zawsze idealnie przylegają do
ciała i w razie uderzenia w przeszkodę przytrzymują ciało, a nie powodują
dodatkowego szarpnięcia i łamania żeber jak w praktyce zawsze za luźne pasy
tradycyjne.
> w przeciwieństwie
> do pasów statycznych, które zawsze wymagały poprawnego ułożenia,
> ponieważ w innym przypadku nie dało się ich zapiąć, bądź były
> luźne (dla wygody).
O w końcu to przyznałeś że pasy tradycyjne były luźne. No więc takie luźne
pasy miały niewiele wspólnego z bezpieczeństwem i właśnie dlatego świadomi
użytkownicy montowali bezwładnościowe.
> Zamieniali statyczne na bezwładnościowe dla wygody - o czym już
> pisałem.
ROTFL
Nie rozumiem Twojej logiki ludzie mieli dla wygody zbyt luźne pasy (co w
końcu sam przyznałeś) i dla wygodny zmieniali jest na bezwładnościowe?
Zastanów się powoli - wygoda się przy tej zmianie nie zwiększa zbyt luźny
pas tradycyjny jest tak samo wygodny jak bezwładnościowy - tak samo nie
krępuje ruchów. Natomiast oczywiście zwiększa się bezpieczeństwo.
[ciach]
> Teoretyk, dodający sobie lat przez opowieści z mchu i paproci.
> W trasie to się jeździło z oknami zamkniętymi - okna można było
> mieć otwarte przy niskich prędkościach - np. w mieście, czy w korku
> jak się trafił. Przy wyższych to się tylko przeziębienia można było
> dorobić przez takie zachowanie i się okna zamykało.
ROTFL coraz lepiej, rozkręcasz się, pisz dalej :-)
>> Nagle trafiasz na samochód ze źle wyregulowanym gaźnikiem albo
>> popularny wtedy dwusuw więc zamykasz obie szyby aby nie wąchać smrodu. -
> Taaaa, wiedza z wikipedii i opowieści przy kufelku :>
> 30 lat temu (jak pisałeś) to w Polsce było trochę ponad 2 miliony
> samochodów osobowych i spory odsetek był dwusuwów - było to
> naturalne i smrody nikomu nie przeszkadzały (dodatkowo dwusuwy
> wcale tak nie śmierdziały).
No oczywiście Ty wiesz, że nikomu nie przeszkadzały. Masz oczywiście rację
królu Słońce naród to Ty!
> Nie było też katalizatorów, a te
> brednie o źle wyregulowanych gaźnikach to też można miedzy bajki
> włożyć.
Albo jesteś dzieciak albo rodzice Cię chowali w skansenie skoro nie masz
pojęcia o źle wyregulowanych gaźnikach i tym jaki to smród jak się za takim
jedzie.
> Teraz samochodów jest ~16 milionów (chyba więcej), więc
> 8 razy więcej. Teraz być może jest różnica między smrodzącym
> struclem a resztą, ale wtedy? Wtedy to była normalność i nikt
> nie wymyślał takich bzdur.
No to się zdecyduj źle wyregulowany gaźnik to bajki czy normalność.
Rozumiem, ze koniecznie chcesz mieć odmienne zdanie ale trzymaj poziom!
>> Dlatego _w_ _praktyce_ nie dało się jeździć z pasami idealnie
>> wyregulowanymi.
> Po tonach bredni sam udowadniasz (pewnie bezwiednie), że jeżeli
> już, to chodziło o wygodę, a nie bezpieczeństwo.
Ty chyba czytasz jakiś inny wątek. Zmiana zbyt luźnego pasa tradycyjnego na
bezwładnościowy nie zmienia wygody - tak samo trzeba go zapisnać i tak samo
nie krępuje ruchów, natomiast znacznie zwiększa bezpieczeństwo.
Pozdrawiam
Ergie
Następne wpisy z tego wątku
- 16.03.13 20:07 Artur Maśląg
- 17.03.13 14:47 r...@k...pl
- 17.03.13 14:54 r...@k...pl
- 17.03.13 15:26 J.F.
- 17.03.13 16:06 Ergie
- 19.03.13 16:00 Chris
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe