-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!usenet.blueworldhosting.com!npeer03.iad.hig
hwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad0
1.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostra
da.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Fri, 15 Mar 2013 21:51:01 +0100
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130307
Thunderbird/17.0.4
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [FOTELIK] Isofix a pasy ...
References: <kgrko7$us$1@node2.news.atman.pl> <kh251i$95k$1@node2.news.atman.pl>
<kh261p$7pk$1@node1.news.atman.pl> <kh29d2$dkv$1@node2.news.atman.pl>
<kh2afj$cgb$1@node1.news.atman.pl> <kh2atu$f8m$1@node2.news.atman.pl>
<5135b438$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
<kh4cjs$e5g$1@node1.news.atman.pl>
<5135bb5a$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>
<kh4gn8$icm$1@node1.news.atman.pl> <kh4ihc$jl8$1@node2.news.atman.pl>
<kh4l5v$n6o$1@node1.news.atman.pl> <kh4nkj$pp6$1@node1.news.atman.pl>
<kh4ob9$qfu$1@node1.news.atman.pl> <kh4p05$q8i$1@node2.news.atman.pl>
<kh4qat$sma$1@node1.news.atman.pl> <kh4tb3$uhv$1@node2.news.atman.pl>
<kh4ur1$1pf$1@node1.news.atman.pl> <kh4v0q$hm$1@node2.news.atman.pl>
<kh504g$3a2$1@node1.news.atman.pl>
<51362a45$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
<khqkqv$ca2$1@node2.news.atman.pl>
<5140e645$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
<khvr0k$das$1@node1.news.atman.pl>
<51437419$0$1254$65785112@news.neostrada.pl>
<khvti9$fua$1@node1.news.atman.pl>
In-Reply-To: <khvti9$fua$1@node1.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 88
Message-ID: <514389bc$0$1258$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 082139018228.warszawa.vectranet.pl
X-Trace: 1363380668 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1258 82.139.18.228:64804
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 5537
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2486425
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-03-15 20:41, Ergie pisze:
> "Artur Maśląg" napisał:
>
>>> [ciach] teoria o wyregulowanych pasach
>
>> Ha, ha, super wybrnąłeś z bzdur o bezpieczeństwie, a nie wygodzie
>> - przez [ciach] :)
>
> Idealnie wyregulowane pasy tradycyjne w praktyce to mit, więc w praktyce
> zawsze były źle wyregulowane.
Piękne dorabianie ideologi, celem stworzenia zasłony dymnej :)
Rozumiem, że pod określeniem 'pasy tradycyjne' miałeś na myśli
pasy statyczne?
> Pasy bezwładnościowe _zawsze_ były
> idealnie wyregulowane więc jakbyś tego nie próbował przekręcać
> zwiększają bezpieczeństwo.
Pozostaje mi się tylko uśmiechnąć na kolejną porcję bzdur (wyglądają
na produkcyjne). Pasy bezwładnościowe raczej rzadko są idealnie
wyregulowane (wręcz by stwierdził, że zbliża się do do nigdy),
co stoi w jawnej sprzeczności z twoją teorią _zawsze_. Żeby były
dobrze, to trzeba je jednak ułożyć i się nie ruszać - w przeciwieństwie
do pasów statycznych, które zawsze wymagały poprawnego ułożenia,
ponieważ w innym przypadku nie dało się ich zapiąć, bądź były
luźne (dla wygody). Nie darmo się pojawiły napinacze do pasów
bezwładnościowych. No, taki rodzaj kompromisu między wygodą
a bezpieczeństwem.
> To że ktoś je sobie montował dla lansu wygody
> czy czegoś innego nie zmienia faktu że świadomi użytkownicy montowali je
> ze względu na bezpieczeństwo.
Zamieniali statyczne na bezwładnościowe dla wygody - o czym już
pisałem. Lans i wyimaginowana świadomość to twoje teorie, które
nie mają wiele wspólnego z rzeczywistością. Może z odrobiną lansu
to nie do końca prawda - niektórzy mogli poprawić własne ego przez
pochwalenie się, że "mam bezwładnościowe", że "mam halogeny".
Zupełnie jak teraz ;)
> Jesteś tak tępy czy tak uparty?
> A może po prostu masz prawko od trzech lat a Twoim pierwszym autem był
> Golf "w elektryce"?
Bredzisz i z braku argumentów zaczynasz strzelać na ślepo. A bredzisz
coraz bardziej, co pokazałeś niżej...
> Wyjaśnię powoli: Lato upał, brak klimatyzacji, szyby na korbki.
LOL - straszne, brak klimatyzacji i szyby na korbki :) Wiesz ile ludzi
to ma dzisiaj? Nawet tutaj na pms, tylko pewnie im głupio napisać, bo
zaraz ich podsumują tacy specjaliści jak...
> Ruszasz
> w trasę otwierasz przednie okna z obu stron bo wtedy jest lepszy
> przewiew (w niektórych modelach można było też uchylać taki trójkącik z
> przodu).
Teoretyk, dodający sobie lat przez opowieści z mchu i paproci.
W trasie to się jeździło z oknami zamkniętymi - okna można było
mieć otwarte przy niskich prędkościach - np. w mieście, czy w korku
jak się trafił. Przy wyższych to się tylko przeziębienia można było
dorobić przez takie zachowanie i się okna zamykało.
> Nagle trafiasz na samochód ze źle wyregulowanym gaźnikiem albo
> popularny wtedy dwusuw więc zamykasz obie szyby aby nie wąchać smrodu. -
Taaaa, wiedza z wikipedii i opowieści przy kufelku :>
30 lat temu (jak pisałeś) to w Polsce było trochę ponad 2 miliony
samochodów osobowych i spory odsetek był dwusuwów - było to
naturalne i smrody nikomu nie przeszkadzały (dodatkowo dwusuwy
wcale tak nie śmierdziały). Nie było też katalizatorów, a te
brednie o źle wyregulowanych gaźnikach to też można miedzy bajki
włożyć. Teraz samochodów jest ~16 milionów (chyba więcej), więc
8 razy więcej. Teraz być może jest różnica między smrodzącym
struclem a resztą, ale wtedy? Wtedy to była normalność i nikt
nie wymyślał takich bzdur.
> Dlatego _w_ _praktyce_ nie dało się jeździć z pasami idealnie
> wyregulowanymi.
Po tonach bredni sam udowadniasz (pewnie bezwiednie), że jeżeli
już, to chodziło o wygodę, a nie bezpieczeństwo.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.03.13 16:04 Ergie
- 16.03.13 20:07 Artur Maśląg
- 17.03.13 14:47 r...@k...pl
- 17.03.13 14:54 r...@k...pl
- 17.03.13 15:26 J.F.
- 17.03.13 16:06 Ergie
- 19.03.13 16:00 Chris
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe