eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[FOTELIK] Isofix a pasy ...Re: [FOTELIK] Isofix a pasy ...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!usenet.blueworldhosting.com!npeer03.iad.hig
    hwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad0
    1.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostra
    da.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 15 Mar 2013 21:51:01 +0100
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130307
    Thunderbird/17.0.4
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [FOTELIK] Isofix a pasy ...
    References: <kgrko7$us$1@node2.news.atman.pl> <kh251i$95k$1@node2.news.atman.pl>
    <kh261p$7pk$1@node1.news.atman.pl> <kh29d2$dkv$1@node2.news.atman.pl>
    <kh2afj$cgb$1@node1.news.atman.pl> <kh2atu$f8m$1@node2.news.atman.pl>
    <5135b438$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
    <kh4cjs$e5g$1@node1.news.atman.pl>
    <5135bb5a$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>
    <kh4gn8$icm$1@node1.news.atman.pl> <kh4ihc$jl8$1@node2.news.atman.pl>
    <kh4l5v$n6o$1@node1.news.atman.pl> <kh4nkj$pp6$1@node1.news.atman.pl>
    <kh4ob9$qfu$1@node1.news.atman.pl> <kh4p05$q8i$1@node2.news.atman.pl>
    <kh4qat$sma$1@node1.news.atman.pl> <kh4tb3$uhv$1@node2.news.atman.pl>
    <kh4ur1$1pf$1@node1.news.atman.pl> <kh4v0q$hm$1@node2.news.atman.pl>
    <kh504g$3a2$1@node1.news.atman.pl>
    <51362a45$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
    <khqkqv$ca2$1@node2.news.atman.pl>
    <5140e645$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
    <khvr0k$das$1@node1.news.atman.pl>
    <51437419$0$1254$65785112@news.neostrada.pl>
    <khvti9$fua$1@node1.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <khvti9$fua$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 88
    Message-ID: <514389bc$0$1258$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 082139018228.warszawa.vectranet.pl
    X-Trace: 1363380668 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1258 82.139.18.228:64804
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 5537
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2486425
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-03-15 20:41, Ergie pisze:
    > "Artur Maśląg" napisał:
    >
    >>> [ciach] teoria o wyregulowanych pasach
    >
    >> Ha, ha, super wybrnąłeś z bzdur o bezpieczeństwie, a nie wygodzie
    >> - przez [ciach] :)
    >
    > Idealnie wyregulowane pasy tradycyjne w praktyce to mit, więc w praktyce
    > zawsze były źle wyregulowane.

    Piękne dorabianie ideologi, celem stworzenia zasłony dymnej :)
    Rozumiem, że pod określeniem 'pasy tradycyjne' miałeś na myśli
    pasy statyczne?

    > Pasy bezwładnościowe _zawsze_ były
    > idealnie wyregulowane więc jakbyś tego nie próbował przekręcać
    > zwiększają bezpieczeństwo.

    Pozostaje mi się tylko uśmiechnąć na kolejną porcję bzdur (wyglądają
    na produkcyjne). Pasy bezwładnościowe raczej rzadko są idealnie
    wyregulowane (wręcz by stwierdził, że zbliża się do do nigdy),
    co stoi w jawnej sprzeczności z twoją teorią _zawsze_. Żeby były
    dobrze, to trzeba je jednak ułożyć i się nie ruszać - w przeciwieństwie
    do pasów statycznych, które zawsze wymagały poprawnego ułożenia,
    ponieważ w innym przypadku nie dało się ich zapiąć, bądź były
    luźne (dla wygody). Nie darmo się pojawiły napinacze do pasów
    bezwładnościowych. No, taki rodzaj kompromisu między wygodą
    a bezpieczeństwem.

    > To że ktoś je sobie montował dla lansu wygody
    > czy czegoś innego nie zmienia faktu że świadomi użytkownicy montowali je
    > ze względu na bezpieczeństwo.

    Zamieniali statyczne na bezwładnościowe dla wygody - o czym już
    pisałem. Lans i wyimaginowana świadomość to twoje teorie, które
    nie mają wiele wspólnego z rzeczywistością. Może z odrobiną lansu
    to nie do końca prawda - niektórzy mogli poprawić własne ego przez
    pochwalenie się, że "mam bezwładnościowe", że "mam halogeny".
    Zupełnie jak teraz ;)

    > Jesteś tak tępy czy tak uparty?
    > A może po prostu masz prawko od trzech lat a Twoim pierwszym autem był
    > Golf "w elektryce"?

    Bredzisz i z braku argumentów zaczynasz strzelać na ślepo. A bredzisz
    coraz bardziej, co pokazałeś niżej...

    > Wyjaśnię powoli: Lato upał, brak klimatyzacji, szyby na korbki.

    LOL - straszne, brak klimatyzacji i szyby na korbki :) Wiesz ile ludzi
    to ma dzisiaj? Nawet tutaj na pms, tylko pewnie im głupio napisać, bo
    zaraz ich podsumują tacy specjaliści jak...

    > Ruszasz
    > w trasę otwierasz przednie okna z obu stron bo wtedy jest lepszy
    > przewiew (w niektórych modelach można było też uchylać taki trójkącik z
    > przodu).

    Teoretyk, dodający sobie lat przez opowieści z mchu i paproci.
    W trasie to się jeździło z oknami zamkniętymi - okna można było
    mieć otwarte przy niskich prędkościach - np. w mieście, czy w korku
    jak się trafił. Przy wyższych to się tylko przeziębienia można było
    dorobić przez takie zachowanie i się okna zamykało.

    > Nagle trafiasz na samochód ze źle wyregulowanym gaźnikiem albo
    > popularny wtedy dwusuw więc zamykasz obie szyby aby nie wąchać smrodu. -

    Taaaa, wiedza z wikipedii i opowieści przy kufelku :>
    30 lat temu (jak pisałeś) to w Polsce było trochę ponad 2 miliony
    samochodów osobowych i spory odsetek był dwusuwów - było to
    naturalne i smrody nikomu nie przeszkadzały (dodatkowo dwusuwy
    wcale tak nie śmierdziały). Nie było też katalizatorów, a te
    brednie o źle wyregulowanych gaźnikach to też można miedzy bajki
    włożyć. Teraz samochodów jest ~16 milionów (chyba więcej), więc
    8 razy więcej. Teraz być może jest różnica między smrodzącym
    struclem a resztą, ale wtedy? Wtedy to była normalność i nikt
    nie wymyślał takich bzdur.

    > Dlatego _w_ _praktyce_ nie dało się jeździć z pasami idealnie
    > wyregulowanymi.

    Po tonach bredni sam udowadniasz (pewnie bezwiednie), że jeżeli
    już, to chodziło o wygodę, a nie bezpieczeństwo.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: