  • Data: 2013-03-15 20:18:42
    Temat: Re: [FOTELIK] Isofix a pasy ...
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-15 19:58, Ergie pisze:
    > "Artur Maśląg" napisał:
    >
    > [ciach] teoria o wyregulowanych pasach

    Ha, ha, super wybrnąłeś z bzdur o bezpieczeństwie, a nie wygodzie
    - przez [ciach] :)

    > Tak myślałem - teoretyzujesz, albo wcale nie miałeś wyregulowanych
    > pasów. A przykład nie z wikipedii tylko z robienia sporej liczby tras
    > dużym fiatem w którym szyby były na korbkę, a klimatyzacji nie było. Jak
    > się robiło trasę ze Śląska na Mazury to kilka/kilkanaście razy po drodze
    > trzeba było otwierać i zamykać okna ze względu na smród wytwarzany przez
    > auto ze źle wyregulowanym gaźnikiem lub śmierdzącym ładunkiem.

    Coraz zabawniej - problem z regulacją radia już pominąłeś i teraz
    próbujesz wymyślać temat zastępczy w postaci potrzeby kręcenia
    korbką (jak rozumiem od prawej strony) ze względu na smród.
    No, z bezpieczeństwem to żadnego związku nie ma (a wręcz przeciwnie)
    i nie próbuj już udowadniać, że "garstka świadomych kierowców która
    montowała pasy bezwładnościowe w dużych fiatach i maluchach 30 lat temu
    itd." robiła to właśnie ze względu na bezpieczeństwo.

    > O czym Ty bredzisz?

    Było już wyjaśnione - postaraj się zrozumieć :)