-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: F11 525xd
Date: Tue, 03 Sep 2013 09:46:06 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 20
Message-ID: <l04441$euj$1@node2.news.atman.pl>
References: <5220cbf6$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
<522117d7$0$1251$65785112@news.neostrada.pl> <kvrv6r$hvu$1@dont-email.me>
<5221d088$0$1459$65785112@news.neostrada.pl>
<522287e9$0$1453$65785112@news.neostrada.pl>
<5222cf48$0$1268$65785112@news.neostrada.pl>
<5222d400$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
<kvupi4$jg6$1@node1.news.atman.pl>
<5222f4f1$0$1457$65785112@news.neostrada.pl>
<kvv1qm$hfe$1@node2.news.atman.pl>
<522314d9$0$1464$65785112@news.neostrada.pl> <l0184k$ndk$1@dont-email.me>
<l01eq4$r6b$1@node2.news.atman.pl> <l01nq3$snf$1@dont-email.me>
<l01p3o$664$1@node2.news.atman.pl> <l025jk$4jm$1@dont-email.me>
<l02gnm$emf$1@node1.news.atman.pl> <l03ups$8ac$1@dont-email.me>
NNTP-Posting-Host: user-164-126-194-184.play-internet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1378194369 15315 164.126.194.184 (3 Sep 2013 07:46:09
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 3 Sep 2013 07:46:09 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130801 Thunderbird/17.0.8
In-Reply-To: <l03ups$8ac$1@dont-email.me>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2503068
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-09-03 08:15, ddddddd pisze:
> W dniu 2013-09-02 19:09, Lewis pisze:
>> Dziś jeździliśmy tym 2.3T i w trasie wyszło nam ~9.7LPG po przeliczeniu
>> na dystrybutorze. prędkość 100-130. W butlę wchodzi 53l, przejechaliśmy
>> ~550km zbiornikiem
>>
>> Więc śmiało co 500km mozna tankować.
>>
>
> tyle że tym dieslem jadąc 100-130 mogę tankować co >1000km... Problem w
> tym, że rzadko tak jeżdżę, bo częściej latam autostradami, gdzie
> rozpędzam się bardziej.
>
I jadąc ten >1000km nie zatrzymujesz się ani na minutę żeby rozprostować
nogi, opróżnić pęcherz, zjeść nic?
--
Pozdrawiam
Lewis
Następne wpisy z tego wątku
- 03.09.13 10:22 R2r
- 03.09.13 10:50 ddddddd
- 03.09.13 13:49 RadoslawF
- 03.09.13 14:28 R2r
- 03.09.13 15:33 RadoslawF
- 03.09.13 17:34 Cavallino
- 03.09.13 22:11 uPemek
- 04.09.13 00:15 _Michał
- 04.09.13 00:49 RadoslawF
- 04.09.13 01:40 R2r
- 04.09.13 06:45 RoMan Mandziejewicz
- 04.09.13 08:19 Lewis
- 04.09.13 12:21 J.F
- 04.09.13 12:29 RoMan Mandziejewicz
- 04.09.13 14:20 Michał Jankowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=