  • Data: 2013-09-04 01:40:32
    Temat: Re: F11 525xd
    Od: R2r <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-03 15:33, RadoslawF pisze:

    > Zabawne jest że więcej tlenku czy dwutlenku węgla generują statki
    > napędzane mazutem, i nikt ich za to nie ściga ani nie zmusza do
    > stosowania niepełnosprawnych urządzeń jak to jest w przypadku
    > pojazdów osobowych.
    Nie ma w tym nic zabawnego. Nie chodzi (tylko) o dwutlenek węgla. Chodzi
    o dużo groźniejsze związki emitowane w postaci cząstek stałych, w
    dodatku emitowane w naszym bezpośrednim otoczeniu a nie gdzieś hen
    tysiące kilometrów nad oceanami.

    > Nie napisałem że skoro kupił to go stać, napisałem że jeśli permanentnie
    > kupuje taki na którego go nie stać jest "bezmyślnym idiotą", ale fakt że
    > znamy takich kilku nie oznacza że to częste przypadki.

    Gdybyś cofnął się do wypowiedzi Marcina, do której się odniosłem krótkim
    równoważnikiem zdania i przeczytał początek tej wypowiedzi wszystko
    stałoby się jasne. A tak próbujesz dyskutować z czymś, z czym sam się -
    jak przypuszczam na podstawie Twoich wypowiedzi - zgadzasz... :-]

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __