  • Data: 2012-03-21 23:34:49
    Temat: Re: Expert o drzwiach Konraka
    Od: Iguan_007 <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Ludvigus,
    O czym myslal? Pewnie o tym czy wystarczajaco otworzyl zeby autobus go zahaczyl. To
    ewidentna promocja programu, nie wiem czym sie tutaj podniecacie. Napradwde nie daje
    Wam do myslenia sposob w jaki otwiera te drzwi, zart o wyrywanych drzwiach, kamera
    akurat dobrze ustawiona, idealny moment kiedy autobus rusza i skreca, rozglos jakiego
    to sprawa nabrala akurat na jakies tam 2-setne wydanie programu, klipy na youtube z
    notka "ogladajcie pelna wersje wtedy i wtedy". Dobrze zaplanowana kampania PR.
    Nawet historyjka o ukaranym kierowcy autobusu jest niezla - nawet ja nigdy nie
    ogladajacy TVN nie moge ominac szumu medialnego jakiego ta sprawa narobila.

    Pozdrawiam,