  • Data: 2009-08-07 21:34:34
    Temat: Re: Exmor R - "przenicowany" CMOS od Sony
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dominik napisał:
    > Jednak nie wiem czy to zasługa jakiegoś algorytmu, czy czego, ale
    > pokazywane zdjęcia nie mają w ogóle przesyconych pikseli, brak więc
    > hot-kaszki na zdjęciach. Stąd napisałem że subiektywnie to jakieś 3-4EV,
    > dlatego że mniej więcej iso 800 teraz w kompaktach daje efekty jak
    > pokazane iso 3200.

    Były sample na jakimś forum. Na oko porównanie do zwykłego kompakta
    w zakresie 800-3200 to jedna, max. dwie działki.

    Na oko dla mnie oznacza, że Sony z Exmorem R i z ISO 3200 IMO wyglądał
    lepiej niż "zwykły kompakt" z ISO 1600, ale gorzej niż z ISO 800 :)

    m.
    --
    A killfile rośnie, rośnie, rośnie
    score kołysze się u stóp