-
Data: 2009-10-04 18:43:03
Temat: Re: EraMix, naprawa tela, gwarancja, ze sklepu online
Od: "Łukasz F. Tomczyk" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]J.F. pisze:
> On Sun, 4 Oct 2009 16:40:33 +0200, "Jarek Ossowski"
>> Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>>> A mnie sie tam wydaje ze warto stracic, ale w zamian wykorzystac swoje
>>> uprawnienia konsumenta. Szczegolnie jesli od zakupu nie minelo jeszcze
>>> pol roku .
>> Jakie to typowo polskie myślenie. "Stracę kupę czasu ale w zamian za to będę
>> mógł, w razie czego, dokopać sprzedawcy" Prawa konsumenta to tylko przykrywka.
>> Jeśli jesteś taki wprawiony w tych prawach to może powiesz coś więcej, co
>> konkretnie możesz wykorzystać, jakie uprawnienia, w jakich sytuacjach. I
>> poproszę o podparcie tego wszystkiego aktualnymi zapisami prawnymi.
>
> np sprzedawca musi sie w ciagu 14 ustosunkowac do reklamacji, a serwis
> inny odpowie "nie mamy panskiego telefonu i co pan nam zrobi". No
> dobra, mamy, jeszcze sie nie zabralismy za naprawe i nie wiemy kiedy
> sie zabierzemy.
>
> Jak serwis usterki nie usunie, to mozesz im oddac drugi raz do
> naprawy, i trzeci i czwarty. Sprzedawca juz po drugim ma klopot.
>
> A jak postanowisz zrezygnowac z ch* serwisu i wracasz do sklepu, to
> sie okaze ze czas minal, albo nie dopelniles jakiegos obowiazku.
>
> Albo towar jest do d*, serwis wymienia na nowy, nowy tez jest do d* ..
> a sprzedawca mowi "ja tej sztuki nie sprzedalem".
>
> Wiec w sumie moze sie okazac ze stracisz mniej czasu jak od razu
> pojdziesz do sprzedawcy.
No nie tak do końca. Jeśli telefon oddasz na zasadach gwarancji, to nie
ma znaczenia, czy oddawany jest do serwisu producenta, czy za
pośrednictwem sklepu, i czy jest oddawany raz pierwszy drugi czy piąty
mają zastosowania postanowienia gwarancji. Natomiast różnica jest taka
(szczególnie w przypadku opisanym w pierwszym poście, gdzie wada
istnieje od początku), że w sklepie klient może skorzystać z procedury
niezgodności z umową. W ramach tejże jest np. większa szansa na wymianę
egzemplarza na nowy, niż w przypadku gwarancji.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Realme 7 Na co zmienić?
- eSIM, praktyczne doświadczenia z różnymi operatorami?
- jak wpisac numer telefonu +48 123 456 789
- czy kupno Ajfona przyniesie ulgę?
- MP plików.
- spoothing?
- Jak sklonowac karte pamieci na wieksza?
- wyobrazcie sobie ze
- Nowy sprytny tel. z Androidem 13. - OSTRZEŻENIE!!!
- Koszt przywrócenia wychodnego numerowi w Plusie
- Modem LTE typu pendrive z agregacją pasm
- Przerabianie na Indonezje
- ekran sie odspaja
- app do udostepniania ekranu tel (obraz + audio) na ekran tv
- Chess
Najnowsze wątki
- 2024-07-02 Realme 7 Na co zmienić?
- 2024-06-27 Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- 2024-07-02 znalazłem samochód ;)
- 2024-07-02 Pierwszeństwo łamane
- 2024-07-02 zamek
- 2024-07-02 Akumulatory VRLA
- 2024-07-03 Białystok => Inżynier DevOps Conexa First (Kontraktor) <=
- 2024-07-03 MĂźnchen => Test Development Engineer (m/w/d) <=
- 2024-07-03 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-07-03 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-07-02 Kraków => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-07-02 Poznań => Senior React Native Developer <=
- 2024-07-02 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=
- 2024-07-02 Warszawa => Fullastack (Java) Developer <=
- 2024-07-02 reparacje