-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Łukasz F. Tomczyk" <l...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: EraMix, naprawa tela, gwarancja, ze sklepu online
Date: Sun, 04 Oct 2009 20:43:03 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 37
Message-ID: <haaqbt$h6t$1@inews.gazeta.pl>
References: <9...@y...googlegroups.com>
<ha5sdf$eik$1@inews.gazeta.pl>
<e...@e...googlegroups.com>
<ha7b89$pqe$1@inews.gazeta.pl> <ha7kkd$5ab$1@mx1.internetia.pl>
<7...@4...com> <haac52$6eu$1@news.onet.pl>
<0...@4...com>
NNTP-Posting-Host: host-n4-89-26.telpol.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1254681789 17629 83.242.89.26 (4 Oct 2009 18:43:09 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 4 Oct 2009 18:43:09 +0000 (UTC)
X-User: luket
X-Antivirus: avast! (VPS 091004-0, 2009-10-04), Outbound message
In-Reply-To: <0...@4...com>
X-Antivirus-Status: Clean
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:982085
[ ukryj nagłówki ]J.F. pisze:
> On Sun, 4 Oct 2009 16:40:33 +0200, "Jarek Ossowski"
>> Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>>> A mnie sie tam wydaje ze warto stracic, ale w zamian wykorzystac swoje
>>> uprawnienia konsumenta. Szczegolnie jesli od zakupu nie minelo jeszcze
>>> pol roku .
>> Jakie to typowo polskie myślenie. "Stracę kupę czasu ale w zamian za to będę
>> mógł, w razie czego, dokopać sprzedawcy" Prawa konsumenta to tylko przykrywka.
>> Jeśli jesteś taki wprawiony w tych prawach to może powiesz coś więcej, co
>> konkretnie możesz wykorzystać, jakie uprawnienia, w jakich sytuacjach. I
>> poproszę o podparcie tego wszystkiego aktualnymi zapisami prawnymi.
>
> np sprzedawca musi sie w ciagu 14 ustosunkowac do reklamacji, a serwis
> inny odpowie "nie mamy panskiego telefonu i co pan nam zrobi". No
> dobra, mamy, jeszcze sie nie zabralismy za naprawe i nie wiemy kiedy
> sie zabierzemy.
>
> Jak serwis usterki nie usunie, to mozesz im oddac drugi raz do
> naprawy, i trzeci i czwarty. Sprzedawca juz po drugim ma klopot.
>
> A jak postanowisz zrezygnowac z ch* serwisu i wracasz do sklepu, to
> sie okaze ze czas minal, albo nie dopelniles jakiegos obowiazku.
>
> Albo towar jest do d*, serwis wymienia na nowy, nowy tez jest do d* ..
> a sprzedawca mowi "ja tej sztuki nie sprzedalem".
>
> Wiec w sumie moze sie okazac ze stracisz mniej czasu jak od razu
> pojdziesz do sprzedawcy.
No nie tak do końca. Jeśli telefon oddasz na zasadach gwarancji, to nie
ma znaczenia, czy oddawany jest do serwisu producenta, czy za
pośrednictwem sklepu, i czy jest oddawany raz pierwszy drugi czy piąty
mają zastosowania postanowienia gwarancji. Natomiast różnica jest taka
(szczególnie w przypadku opisanym w pierwszym poście, gdzie wada
istnieje od początku), że w sklepie klient może skorzystać z procedury
niezgodności z umową. W ramach tejże jest np. większa szansa na wymianę
egzemplarza na nowy, niż w przypadku gwarancji.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Power BANK z ładowaniem przelotowym robi PRZERWY
- Aero2
- odbiornik GPS z kablem USB
- iOS, działające wifi z autolockiem
- Z instrukcji do kitu
- Re: W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- DNS restrictions are on
- Słabszy sygnał GSM od kilku tugodni
- Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- Praktyczny test GPS...
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- Dlaczego sluchawka nie dzwoni?
Najnowsze wątki
- 2025-01-20 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-20 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-20 huta ruszyla
- 2025-01-20 piece wodorowe
- 2025-01-20 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-20 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-20 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-20 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-19 Test - nie czytać
- 2025-01-19 qqqq
- 2025-01-19 Tauron przysyła aneks
- 2025-01-19 Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- 2025-01-18 Power BANK z ładowaniem przelotowym robi PRZERWY
- 2025-01-18 Pomoc dla Filipa ;)