eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmEraMix, naprawa tela, gwarancja, ze sklepu online › Re: EraMix, naprawa tela, gwarancja, ze sklepu online
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Łukasz F. Tomczyk" <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: EraMix, naprawa tela, gwarancja, ze sklepu online
    Date: Sun, 04 Oct 2009 20:43:03 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 37
    Message-ID: <haaqbt$h6t$1@inews.gazeta.pl>
    References: <9...@y...googlegroups.com>
    <ha5sdf$eik$1@inews.gazeta.pl>
    <e...@e...googlegroups.com>
    <ha7b89$pqe$1@inews.gazeta.pl> <ha7kkd$5ab$1@mx1.internetia.pl>
    <7...@4...com> <haac52$6eu$1@news.onet.pl>
    <0...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: host-n4-89-26.telpol.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1254681789 17629 83.242.89.26 (4 Oct 2009 18:43:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 4 Oct 2009 18:43:09 +0000 (UTC)
    X-User: luket
    X-Antivirus: avast! (VPS 091004-0, 2009-10-04), Outbound message
    In-Reply-To: <0...@4...com>
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:982085
    [ ukryj nagłówki ]

    J.F. pisze:
    > On Sun, 4 Oct 2009 16:40:33 +0200, "Jarek Ossowski"
    >> Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >>> A mnie sie tam wydaje ze warto stracic, ale w zamian wykorzystac swoje
    >>> uprawnienia konsumenta. Szczegolnie jesli od zakupu nie minelo jeszcze
    >>> pol roku .
    >> Jakie to typowo polskie myślenie. "Stracę kupę czasu ale w zamian za to będę
    >> mógł, w razie czego, dokopać sprzedawcy" Prawa konsumenta to tylko przykrywka.
    >> Jeśli jesteś taki wprawiony w tych prawach to może powiesz coś więcej, co
    >> konkretnie możesz wykorzystać, jakie uprawnienia, w jakich sytuacjach. I
    >> poproszę o podparcie tego wszystkiego aktualnymi zapisami prawnymi.
    >
    > np sprzedawca musi sie w ciagu 14 ustosunkowac do reklamacji, a serwis
    > inny odpowie "nie mamy panskiego telefonu i co pan nam zrobi". No
    > dobra, mamy, jeszcze sie nie zabralismy za naprawe i nie wiemy kiedy
    > sie zabierzemy.
    >
    > Jak serwis usterki nie usunie, to mozesz im oddac drugi raz do
    > naprawy, i trzeci i czwarty. Sprzedawca juz po drugim ma klopot.
    >
    > A jak postanowisz zrezygnowac z ch* serwisu i wracasz do sklepu, to
    > sie okaze ze czas minal, albo nie dopelniles jakiegos obowiazku.
    >
    > Albo towar jest do d*, serwis wymienia na nowy, nowy tez jest do d* ..
    > a sprzedawca mowi "ja tej sztuki nie sprzedalem".
    >
    > Wiec w sumie moze sie okazac ze stracisz mniej czasu jak od razu
    > pojdziesz do sprzedawcy.

    No nie tak do końca. Jeśli telefon oddasz na zasadach gwarancji, to nie
    ma znaczenia, czy oddawany jest do serwisu producenta, czy za
    pośrednictwem sklepu, i czy jest oddawany raz pierwszy drugi czy piąty
    mają zastosowania postanowienia gwarancji. Natomiast różnica jest taka
    (szczególnie w przypadku opisanym w pierwszym poście, gdzie wada
    istnieje od początku), że w sklepie klient może skorzystać z procedury
    niezgodności z umową. W ramach tejże jest np. większa szansa na wymianę
    egzemplarza na nowy, niż w przypadku gwarancji.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 04.10.09 19:12 Bart
  • 06.10.09 22:18 J.F.

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: