-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Łukasz F. Tomczyk" <l...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: EraMix, naprawa tela, gwarancja, ze sklepu online
Date: Sun, 04 Oct 2009 20:43:03 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 37
Message-ID: <haaqbt$h6t$1@inews.gazeta.pl>
References: <9...@y...googlegroups.com>
<ha5sdf$eik$1@inews.gazeta.pl>
<e...@e...googlegroups.com>
<ha7b89$pqe$1@inews.gazeta.pl> <ha7kkd$5ab$1@mx1.internetia.pl>
<7...@4...com> <haac52$6eu$1@news.onet.pl>
<0...@4...com>
NNTP-Posting-Host: host-n4-89-26.telpol.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1254681789 17629 83.242.89.26 (4 Oct 2009 18:43:09 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 4 Oct 2009 18:43:09 +0000 (UTC)
X-User: luket
X-Antivirus: avast! (VPS 091004-0, 2009-10-04), Outbound message
In-Reply-To: <0...@4...com>
X-Antivirus-Status: Clean
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:982085
[ ukryj nagłówki ]J.F. pisze:
> On Sun, 4 Oct 2009 16:40:33 +0200, "Jarek Ossowski"
>> Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>>> A mnie sie tam wydaje ze warto stracic, ale w zamian wykorzystac swoje
>>> uprawnienia konsumenta. Szczegolnie jesli od zakupu nie minelo jeszcze
>>> pol roku .
>> Jakie to typowo polskie myślenie. "Stracę kupę czasu ale w zamian za to będę
>> mógł, w razie czego, dokopać sprzedawcy" Prawa konsumenta to tylko przykrywka.
>> Jeśli jesteś taki wprawiony w tych prawach to może powiesz coś więcej, co
>> konkretnie możesz wykorzystać, jakie uprawnienia, w jakich sytuacjach. I
>> poproszę o podparcie tego wszystkiego aktualnymi zapisami prawnymi.
>
> np sprzedawca musi sie w ciagu 14 ustosunkowac do reklamacji, a serwis
> inny odpowie "nie mamy panskiego telefonu i co pan nam zrobi". No
> dobra, mamy, jeszcze sie nie zabralismy za naprawe i nie wiemy kiedy
> sie zabierzemy.
>
> Jak serwis usterki nie usunie, to mozesz im oddac drugi raz do
> naprawy, i trzeci i czwarty. Sprzedawca juz po drugim ma klopot.
>
> A jak postanowisz zrezygnowac z ch* serwisu i wracasz do sklepu, to
> sie okaze ze czas minal, albo nie dopelniles jakiegos obowiazku.
>
> Albo towar jest do d*, serwis wymienia na nowy, nowy tez jest do d* ..
> a sprzedawca mowi "ja tej sztuki nie sprzedalem".
>
> Wiec w sumie moze sie okazac ze stracisz mniej czasu jak od razu
> pojdziesz do sprzedawcy.
No nie tak do końca. Jeśli telefon oddasz na zasadach gwarancji, to nie
ma znaczenia, czy oddawany jest do serwisu producenta, czy za
pośrednictwem sklepu, i czy jest oddawany raz pierwszy drugi czy piąty
mają zastosowania postanowienia gwarancji. Natomiast różnica jest taka
(szczególnie w przypadku opisanym w pierwszym poście, gdzie wada
istnieje od początku), że w sklepie klient może skorzystać z procedury
niezgodności z umową. W ramach tejże jest np. większa szansa na wymianę
egzemplarza na nowy, niż w przypadku gwarancji.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- jak wpisac numer telefonu +48 123 456 789
- czy kupno Ajfona przyniesie ulgę?
- MP plików.
- spoothing?
- Jak sklonowac karte pamieci na wieksza?
- wyobrazcie sobie ze
- Nowy sprytny tel. z Androidem 13. - OSTRZEŻENIE!!!
- Koszt przywrócenia wychodnego numerowi w Plusie
- Modem LTE typu pendrive z agregacją pasm
- Przerabianie na Indonezje
- ekran sie odspaja
- app do udostepniania ekranu tel (obraz + audio) na ekran tv
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- steve balmer o iphonie w 2007
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- 2024-06-27 A co mnie to koooorwa obchodzi?
- 2024-06-28 nawigacja satelitarna
- 2024-06-28 SmartLife/Tuya i osuszanie -- mordowanie z zimną krwią...
- 2024-06-27 położyłem kafelki
- 2024-06-28 Łódź => International Freight Forwarder <=
- 2024-06-28 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-06-28 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-28 Sopot => Team Leader E-Commerce for Foreign Markets <=
- 2024-06-28 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=