-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: J.F. <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: EraMix, naprawa tela, gwarancja, ze sklepu online
Date: Sun, 04 Oct 2009 17:56:32 +0200
Organization: -
Lines: 30
Message-ID: <0...@4...com>
References: <9...@y...googlegroups.com>
<ha5sdf$eik$1@inews.gazeta.pl>
<e...@e...googlegroups.com>
<ha7b89$pqe$1@inews.gazeta.pl> <ha7kkd$5ab$1@mx1.internetia.pl>
<7...@4...com> <haac52$6eu$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1254671787 20616 82.143.187.50 (4 Oct 2009 15:56:27 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 4 Oct 2009 15:56:27 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:982071
[ ukryj nagłówki ]On Sun, 4 Oct 2009 16:40:33 +0200, "Jarek Ossowski"
>Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>> A mnie sie tam wydaje ze warto stracic, ale w zamian wykorzystac swoje
>> uprawnienia konsumenta. Szczegolnie jesli od zakupu nie minelo jeszcze
>> pol roku .
>Jakie to typowo polskie myślenie. "Stracę kupę czasu ale w zamian za to będę
>mógł, w razie czego, dokopać sprzedawcy" Prawa konsumenta to tylko przykrywka.
>Jeśli jesteś taki wprawiony w tych prawach to może powiesz coś więcej, co
>konkretnie możesz wykorzystać, jakie uprawnienia, w jakich sytuacjach. I
>poproszę o podparcie tego wszystkiego aktualnymi zapisami prawnymi.
np sprzedawca musi sie w ciagu 14 ustosunkowac do reklamacji, a serwis
inny odpowie "nie mamy panskiego telefonu i co pan nam zrobi". No
dobra, mamy, jeszcze sie nie zabralismy za naprawe i nie wiemy kiedy
sie zabierzemy.
Jak serwis usterki nie usunie, to mozesz im oddac drugi raz do
naprawy, i trzeci i czwarty. Sprzedawca juz po drugim ma klopot.
A jak postanowisz zrezygnowac z ch* serwisu i wracasz do sklepu, to
sie okaze ze czas minal, albo nie dopelniles jakiegos obowiazku.
Albo towar jest do d*, serwis wymienia na nowy, nowy tez jest do d* ..
a sprzedawca mowi "ja tej sztuki nie sprzedalem".
Wiec w sumie moze sie okazac ze stracisz mniej czasu jak od razu
pojdziesz do sprzedawcy.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.10.09 18:43 Łukasz F. Tomczyk
- 04.10.09 19:12 Bart
- 06.10.09 22:18 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- jak wpisac numer telefonu +48 123 456 789
- czy kupno Ajfona przyniesie ulgę?
- MP plików.
- spoothing?
- Jak sklonowac karte pamieci na wieksza?
- wyobrazcie sobie ze
- Nowy sprytny tel. z Androidem 13. - OSTRZEŻENIE!!!
- Koszt przywrócenia wychodnego numerowi w Plusie
- Modem LTE typu pendrive z agregacją pasm
- Przerabianie na Indonezje
- ekran sie odspaja
- app do udostepniania ekranu tel (obraz + audio) na ekran tv
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- steve balmer o iphonie w 2007
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- 2024-06-27 A co mnie to koooorwa obchodzi?
- 2024-06-28 nawigacja satelitarna
- 2024-06-28 SmartLife/Tuya i osuszanie -- mordowanie z zimną krwią...
- 2024-06-27 położyłem kafelki
- 2024-06-28 Łódź => International Freight Forwarder <=
- 2024-06-28 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-06-28 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-28 Sopot => Team Leader E-Commerce for Foreign Markets <=
- 2024-06-28 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=