eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmEraMix, naprawa tela, gwarancja, ze sklepu online › Re: EraMix, naprawa tela, gwarancja, ze sklepu online
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: EraMix, naprawa tela, gwarancja, ze sklepu online
    Date: Sun, 04 Oct 2009 17:56:32 +0200
    Organization: -
    Lines: 30
    Message-ID: <0...@4...com>
    References: <9...@y...googlegroups.com>
    <ha5sdf$eik$1@inews.gazeta.pl>
    <e...@e...googlegroups.com>
    <ha7b89$pqe$1@inews.gazeta.pl> <ha7kkd$5ab$1@mx1.internetia.pl>
    <7...@4...com> <haac52$6eu$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1254671787 20616 82.143.187.50 (4 Oct 2009 15:56:27 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 4 Oct 2009 15:56:27 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:982071
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sun, 4 Oct 2009 16:40:33 +0200, "Jarek Ossowski"
    >Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >> A mnie sie tam wydaje ze warto stracic, ale w zamian wykorzystac swoje
    >> uprawnienia konsumenta. Szczegolnie jesli od zakupu nie minelo jeszcze
    >> pol roku .
    >Jakie to typowo polskie myślenie. "Stracę kupę czasu ale w zamian za to będę
    >mógł, w razie czego, dokopać sprzedawcy" Prawa konsumenta to tylko przykrywka.
    >Jeśli jesteś taki wprawiony w tych prawach to może powiesz coś więcej, co
    >konkretnie możesz wykorzystać, jakie uprawnienia, w jakich sytuacjach. I
    >poproszę o podparcie tego wszystkiego aktualnymi zapisami prawnymi.

    np sprzedawca musi sie w ciagu 14 ustosunkowac do reklamacji, a serwis
    inny odpowie "nie mamy panskiego telefonu i co pan nam zrobi". No
    dobra, mamy, jeszcze sie nie zabralismy za naprawe i nie wiemy kiedy
    sie zabierzemy.

    Jak serwis usterki nie usunie, to mozesz im oddac drugi raz do
    naprawy, i trzeci i czwarty. Sprzedawca juz po drugim ma klopot.

    A jak postanowisz zrezygnowac z ch* serwisu i wracasz do sklepu, to
    sie okaze ze czas minal, albo nie dopelniles jakiegos obowiazku.

    Albo towar jest do d*, serwis wymienia na nowy, nowy tez jest do d* ..
    a sprzedawca mowi "ja tej sztuki nie sprzedalem".

    Wiec w sumie moze sie okazac ze stracisz mniej czasu jak od razu
    pojdziesz do sprzedawcy.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: