  • Data: 2009-10-04 14:40:33
    Temat: Re: EraMix, naprawa tela, gwarancja, ze sklepu online
    Od: "Jarek Ossowski" <[wonzespamem]j...@a...pl[spammmer.com]> szukaj wiadomości tego autora

    news:7nnfc5ptc45cd57dldma5cn3kb9bf52bq4@4ax.com...
    > A mnie sie tam wydaje ze warto stracic, ale w zamian wykorzystac swoje
    > uprawnienia konsumenta. Szczegolnie jesli od zakupu nie minelo jeszcze
    > pol roku .

    Jakie to typowo polskie myślenie. "Stracę kupę czasu ale w zamian za to będę
    mógł, w razie czego, dokopać sprzedawcy" Prawa konsumenta to tylko przykrywka.
    Jeśli jesteś taki wprawiony w tych prawach to może powiesz coś więcej, co
    konkretnie możesz wykorzystać, jakie uprawnienia, w jakich sytuacjach. I
    poproszę o podparcie tego wszystkiego aktualnymi zapisami prawnymi.