  • Data: 2011-06-23 18:59:01
    Temat: Re: Epoka autofocusa i manual-focusa zbliża sie ku końcowi
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Co do Canona i Nikona to z ich punktu widzenia najlepiej jest jak nic
    > nowego w fotografii nie dzieje sie.

    ja nie wiem skad czerpiesz takie teorie?
    nikon z pewnoscia nie nalezy do firm lamiacych bariery jako, ze jest
    firma zbyt mala a w zwiazku z tym dysponuje malym potencjalem badawczo
    - rozwojowym.
    Natomiast canon , wprowadzil od czasow swietnosci leici i contaxa czy
    tez exacty najistotniejsze chyba w praktyce innowacje ; silnik USM w
    systemie AF - od 30 lat szczyt mozliwosci w tym zakresie i matryce
    CMOS .
    Zadna z innych firm nie wprowadzila rownie istotnych przemian.
    Sigma - trojwarstwowe matryce , z teoretycznego punktu widzenia
    zalety nie sa tak w duze jak to opiewa prasa.
    To wcele nie jest tak , ze rozdzielczosc jest trzykrotnie wieksza.
    Moze gdyby canona zechcial sie tym zajac ?

    wymienione odkurzacze - mam taki - nadaje sie tylko do odkurzania
    samochodu na otwartej przestrzeni.
    Dalem sie nabrac.
    byly / sa inne bardziej skuteczne w tym zakresie wynalazki - filtry
    wodne z poruszajaca sie turbina o predkosci 20 000 obr / minute ,
    bardzo skuteczne , tylko kto chce ze soba targac odkuzacz w ktorym
    filtr = woda wazy 5 kg ?
    Jesli chcesz kupic odkurzacz to polecam rowenta silence - niemal
    bezszelestny - wydaje tylko cichy , przyjemny dla ucha szum - niemal
    kojacy jak muzyka relaksujaca , oczywicie na worki pozwlajace na
    sterylne usuniecie kurzu i z microfiltrem.